Beantwoord

Wisselgesprek uitzetten Samsung A50

  • 13 May 2020
  • 3 reacties
  • 259 keer bekeken

Badge

Dag @Lisa, ik zou graag voor mijn ‘zakelijke’ nummer dit ook uitgeschakeld hebben.! Kan ik je hier een PB voor sturen…? Hoe komt het dat dit zo slecht te organiseren is bij KPN, ik heb een Samsung A50 en heb ook geen ‘aanvullende services’…

 

Hoor je graag.!

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 May 2020, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Sjoerd Coens, ik ga het voor je in orde maken als dat nog niet gebeurd is! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan blokkeer ik het.

Badge

Ha @Sjoerd Coens, ik ga het voor je in orde maken als dat nog niet gebeurd is! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan blokkeer ik het.

Ik heb het e.e.a. aangepast, voor het goed zijn betreft het wel een zakelijk nummer ‘niet’ het nummer wat nu bij mijn mobiel staat. Zakelijk nummer staat bij de persoonlijke opmerkingen...

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de aanvulling! Ik zie inderdaad dat jouw zakelijke 06-nummer bij een grootzakelijke dochter van KPN ondergebracht is. Betekent dat ik 'm niet in kan zien en ook geen wijzigingen aan kan brengen helaas. Je kunt intern eens navraag doen of bellen met 1200 vanaf je zakelijke nummer. Ik weet echter niet of dit op gebruikersniveau aangepast mag en kan worden in dit geval. Succes!