Beantwoord

Wisselgesprek werkt niet meer

• 1 september 2017
  • 3 reacties
  • 5854 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds enige tijd kan ik met mijn iPhone geen wisselgesprek meer ontvangen.
Deze staan zowel online als op de telefoon "aan". Op advies van jullie klantenservice hebben wij ook al eens de simkaart in een andere telefoon gezet om te kijken of hierbij het wisselgesprek het wel deed.
Dit is niet het geval.

Wat kan ik doen om het wisselgesprek op mijn telefoon met mijn account bij KPN weer werkend te krijgen?
Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,
Mariette

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden, topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Paul_ 7 september 2017, 09:23

Welkom op het forum Mariette. Goed dat je het hier meldt. Wisselgesprek zou wel moeten kunnen werken als de functie aan staat op je mobiel (Wisselgesprek aanzetten doe je door *43# in te toetsen) en in onze systemen. Dat laatste wil ik graag controleren. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik aan de slag.
Bedankt voor het privébericht @Yetje07! Het gaat in dit geval om een zakelijk abonnement dus kan je beter terecht op het zakelijke forum. Ik ga ervan uit dat ze het daar voor je op kunnen lossen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Misschien een overbodige info zo ja, dan mijn excuses, maar heb je al gekeken of wisselgesprek wel aan staat?
Het gebeurd n.l. wel dat na een software-update enkele functies weer op de standaard functie staan en wisselgesprek staat n.l. standaard uit.
• Open Instellingen op je iPhone
• Navigeer naar ‘Telefoon’
• Selecteer ‘Wisselgesprek en schakel deze optie in.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum Mariette. Goed dat je het hier meldt. Wisselgesprek zou wel moeten kunnen werken als de functie aan staat op je mobiel (Wisselgesprek aanzetten doe je door *43# in te toetsen) en in onze systemen. Dat laatste wil ik graag controleren. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor het privébericht @Yetje07! Het gaat in dit geval om een zakelijk abonnement dus kan je beter terecht op het zakelijke forum. Ik ga ervan uit dat ze het daar voor je op kunnen lossen!

Reageer