Beantwoord

Wisselgesprek werkt niet sinds overstap

  • 25 February 2019
  • 4 reacties
  • 2643 keer bekeken

Badge
Bij mij werkt wisselgesprek ook niet. Kan wissel gesprek wel zelf starten maar als ik aan het bellen ben komt de 2e beller niet binnen. Ik heb tmobile gehad en sinds vandaag kpn. Vanaf vandaag werkt het niet meer. De 2e beller krijgt direct voicemail. Ik heb een iphone xr. Graag dit probleem verhelpen als dat mogelijk is. Mijn vrouw heeft een samsung s7 en daarbij werkt het wel. Alvast bedankt. Groet Joost

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 March 2019, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Joost! Heb je, in de instellingen van je telefoon, aanstaan dat zowel data als gesprekken over 4G verlopen? Vul verder je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik even of alles aan deze kant volledig actief is.
Badge
Het werkt nu wel. Het probleem was dat bellen via wifi aan stond. Een vreemd iets als ik onderweg ben en dus geen wifi heb, maar deze funtie wel aan heb staan ik geen 2e oproep binnen krijg. Misschien dat jullie een idee hebben waarom dit niet samen werkt?

groet Joost
Reputatie 7
Badge +30
Hmm, voor zover ik weet zou dat prima moeten samenwerken. Ik vraag dat even na. Wifi bellen kan ook onderweg handig zijn als je ergens bent waar wiel wifi is waar je mee kunt verbinden en minder goed bereik.
Reputatie 7
Badge +30
Het niet werken van wisselgesprek als Wifi Bellen aanstaat wordt in eerste instantie niet herkend als een bekend probleem. Dit wordt nog even verder nagekeken. Als het wel een probleem blijkt te zijn gaan ze er mee aan de slag. Als het niet aan Wifi Bellen blijkt te liggen, dan heb ik geen verklaring waarom het uitzetten daarvan bij jou wel de oplossing was.