Beantwoord

Adapter Experia Box stuk, kan ik een nieuwe krijgen?

  • 27 November 2022
  • 9 reacties
  • 334 keer bekeken

mijn adapter is stuk, hoe kom ik aan een nieuwe?

specs: 12V en 2,5 A

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 November 2022, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Toon1961 ,

Heb je een V10 of Box 12?

Een moderator kan die toesturen, maar je kan beter 0800-0402 bellen.

Zeg dan '’storing'’, dan krijg je alsnog een medewerker aan de lijn.Ik denk dat je geen internet hebt, of gebruik je een tijdelijke adapter?

ik heb zelf een oude 12V adapter gekoppeld; ik heb gebeld met 08000402, maar ik werd afgescheept doir de robot, kreeg geen mens aan de telefoon

Misschien dat de moderator nog eens wakker wordt 😉

OK,

Als je je profiel invult en hier even aangeeft welk modem je hebt, kan een moderator het doen voor je.

Kan wel wat langer duren.

Misschien dat de moderator nog eens wakker wordt 😉

Soms zijn ze heel snel, maar het kan ook wel een paar dagen duren….

Dank voor je tips, ik wacht het af

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Toon1961. Ik zie dat er inmiddels via een andere weg al een nieuwe adapter is opgestuurd, Ik ga er vanuit dat het daarmee is opgelost.

Klopt, mijn dochter kaartte het aan in een Facebook chat en werd meteen geholpen; de Forum route kostte 6 dagen, dat is best lang zonder internet thuis

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het gelukt is @Toon1961! Via het forum kan het inderdaad wat langer duren als het drukker is, gelukkig was het via Facebook wat rustiger en sneller zodat het allemaal weer werkt nu.