Beantwoord

Better let as net

  • 27 June 2022
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb de fritzshop twee keer gevraagd wanneer je een XGSPON-module bij hun kon kopen en wat die dan zou gaan kosten, omdat die op hun website “aangekondigd” stond om die te kunnen kopen maar twee keer kreeg ik een negatief antwoord. Toen heb ik de laatste keer ze teruggeschreven dat ze die “aankondiging” maar van hun website moesten halen, want het is mensen blij maken met een dooie mus. Antwoord fritzshop: “Nee dat doen we niet".

Maar ze zijn nu vermoedelijk tot inzicht gekomen (better let as net) en hebben die aankondiging van de verkoop van de XGSPON-module van hun website gehaald. Ze zullen nu zo langzamerhand wel weten dat de mensen die zo'n XGSPON-module willen kopen bij de maker aan kunnen kloppen en niet meer voor de gek gehouden worden met de koop van de XGSPON-module bij de fritzshop.

icon

Beste antwoord door janwilnl 27 June 2022, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Waar heb jij jouw FRITZ!SFP XGS.PON module gekocht?

Reputatie 5
Badge +1

Waar heb jij jouw FRITZ!SFP XGS.PON module gekocht?

Wat dacht je nu zelf? Is dit niet een deur intrappen of vragen naar de bekende weg?

 

Reputatie 7

Waar heb jij jouw FRITZ!SFP XGS.PON module gekocht?

Wat dacht je nu zelf? Is dit niet een deur intrappen of vragen naar de bekende weg?

Nee, dit is een serieuze vraag want zo te zien is de FRITZ!SFP XGS.PON ook bij AVM zelf niet te koop. Je zou jouw mede abonnees zeer zeker helpen als je exact aan kunt geven waar je de FRITZ!SFP XGS.PON kunt aanschaffen.

 

Waar heb jij jouw FRITZ!SFP XGS.PON module gekocht?

Zover ik van hem in de topics hiervoor begreep rechtstreeks via AVM, hij heeft sowieso ook contact met ze.

 

Ik heb mijn module trouwens gewoon via google gevonden bij een Duitse leverancier.

Maar het slimste is om hier contact op te nemen met AVM zelf https://nl.avm.de/producten/verkoopadvies/

Reputatie 5
Badge +1

Waar heb jij jouw FRITZ!SFP XGS.PON module gekocht?

Wat dacht je nu zelf? Is dit niet een deur intrappen of vragen naar de bekende weg?

Nee, dit is een serieuze vraag want zo te zien is de FRITZ!SFP XGS.PON ook bij AVM zelf niet te koop. Je zou jouw mede abonnees zeer zeker helpen als je exact aan kunt geven waar je de FRITZ!SFP XGS.PON kunt aanschaffen.


> ook bij AVM zelf niet te koop.

Wie heeft je dat ingefluisterd?