Beantwoord

Box 12 valt steeds uit

  • 17 August 2022
  • 4 reacties
  • 631 keer bekeken

Steeds vaker valt de Experiabox uit. Binnen een minuut start hij weer vanzelf op, maar irritant is het wel als dat zo'n 3x per avond gebeurd. Er is dan geen internet en op tv komt foutcode stb-nmc-400

Voorheen hadden we V10 en gebeurde dit ook, toen kregen we V12 in de hoop dat het probleem verholpen zou zijn, maar helaas …

Waar kan dit aan liggen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 August 2022, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@RianneGJ Heeft u recent een update gehad van de Box 12 ?

@RianneGJ Heeft u recent een update gehad van de Box 12 ?

Is denk ik al wel even geleden. Kan ik dat in het menu opzoeken?

Ja, als u in kunt loggen in uw modem via My Modem (mijnmodem.kpn) kunt u daar de huidige versie bekijken. De laatste geupdate versie is de SGEJ10000528. Zie ook het topic hierover KPN Box 12 Update: Mesh [SGEJ100000516 & SGEJ10000528] | KPN Community

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RianneGJ, ik zie dat je je gegevens ook al ingevuld hebt in je profiel. Je hebt inmiddels de nieuwste versie van de software dus dat kan al een hoop uitmaken.
Ik zie wel dat de verbinding nog niet helemaal goed is. Ik denk dat we daar het beste even een monteur voor aan kunnen sturen.
De makkelijkste en snelste manier om die in te plannen is door even met ons te bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen dan een afspraak met je inplannen!