Beantwoord

Box12 trage webinterface en verbrekende verbinding

  • 9 April 2022
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Hallo Niels_1,

 

Ik heb precies hetzelfde probleem, omdat ik de TV verbinding met een eigen router/firewall niet betrouwbaar aan de praat kreeg heb ik de Box12 in gebruik genomen, in eerste instantie werkte dit 1 dag goed waarna de Box zichzelf meerdere keren per dag reboot, na op dit forum gelezen te hebben de modem teruggezet naar fabrieksinstellingen en de glasvezelaansluiting van de stroom gehaald en weer opnieuw aangezet, ging een aantal dagen goed maar de laatste paar dagen beginnen de reboots weer talrijker te worden, eigen firewall/router valt nooit weg.

Wat mij ook opvalt bij mijn Box12 is dat de webinterface ontzettend traag is, duurt zeker 10 seconden voordat het login scherm compleet is en dat blijft dan zo na inloggen plusminus 10 seconden voordat de pagina gewisseld is, meer mensen met dit probleem?

 

Vraag blijft natuurlijk wel hoe dit op te lossen? 

Ik heb sinds 3 maart van dit jaar een aansluiting.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 April 2022, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Riediekel . Welkom op het forum.

Die reboots horen natuurlijk niet. Ik wil graag de lijn doormeten. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier dan een seintje geven?