Beantwoord

Experia Box v10A kapot

  • 27 June 2022
  • 3 reacties
  • 151 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een defecte Experia Box v10A.

Sinds gisteren heb ik geen internet/wifi meer: de Experia Box V10A geeft geen enkel teken van leven.

Zowel reset knop als het aansluiten op een ander stopcontact mocht niet baten. De experia Box v10A gaat niet aan en toont ook geen lampjes. 

De experiabox v10a is defect, met een spanningsmeter(?) is dit nog gecontroleerd. Het ligt hem waarschijnlijk niet aan de adapter, maar aan de witte Experia Box zelf.

Ik zou uiteraard graag zo snel mogelijk weer wifi/Internet willen hebben.

Een monteur betalen vind ik in deze kwestie wat overbodig, gezien het om een defecte Box gaat. 
 

Moet ik in dit geval kpn bellen? Zo ja kan iemand mij hierbij helpen aan het telefoonnummer van de klantenservice.

 

Alvast hartelijk dank! 
Mvg,

Anna

icon

Beste antwoord door RBxx 27 June 2022, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Annazonderinternet , bellen gaat het snelst 

Het nummer is 0800 0402 (gratis). 24/7 bereikbaar. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Annazonderinternet. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw ExperiaBox v10a defect is. Heb je inmiddels al contact opgenomen met een van mijn collega's van onze klantenservice? Als je mijn hulp hierin nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

Reputatie 7
Badge +21

@Annazonderinternet Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een nieuwe Experiabox in huis hebt. Als je mij hulpt toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!😊