Beantwoord

experiabox v10 omruilen voor een v12

• 19 April 2023
  • 5 reacties
  • 708 keer bekeken

Kan ik mijn experia box v10 omruilen voor een v12

icon

Beste antwoord door RBxx 19 April 2023, 23:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Nee, KPN ruilt een Experia Box v10 niet om voor een Box 12. Alleen de Experia Box v9 of nog oudere modellen worden omgeruild. KPN gaat geen modems vervangen die nog goed functioneren en aan de eisen voldoen. 

Reputatie 1

Ik kreeg vandaag een email van KPN (campagne@kpn.com) met als onderwerp het omruilen van mijn Experiabox want die wordt volgens de KPN niet meer ondersteund (geen updates meer). De omruil zou de Experiabox v10 betreffen. Het merkwaardige is dat ik al jaren een v10 heb! En die zou niet meer ondersteund worden? Ik begrijp hier niets van.

Badge +19

Dat begrijp ik ook niet. Ik zou em zeker niet omruilen!!!

Ik kreeg vandaag een email van KPN (campagne@kpn.com) met als onderwerp het omruilen van mijn Experiabox want die wordt volgens de KPN niet meer ondersteund (geen updates meer). De omruil zou de Experiabox v10 betreffen. Het merkwaardige is dat ik al jaren een v10 heb! En die zou niet meer ondersteund worden? Ik begrijp hier niets van.

KPN is bezig de V8 en de V9 actief om te ruilen voor een V10 @MTX . Als jij de V10 origineel van KPN hebt heeft KPN een vergissing begaan door jou die mail te sturen.

Zie ook onderstaande link:

Reputatie 1

Zeker, ik heb een originele KPN V10. Dus waarschijnlijk is de email per abuis aan mij gestuurd. 
Dank voor jullie reacties.

Reageer