Beantwoord

Experiabox vervangen na brand: hoe kan ik dat snel regelen?

  • 26 January 2022
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Wij hebben brand gehad in de keuken. De schade afhandelaars hebben ons gezegd dat wij de experiabox moeten laten vervangen, aangezien er roet in is gekomen (staat ook in de keuken).

Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit kan regelen, ik kan niet vinden hoe ik in contact kom met KPN. Ik hoop dat hier iemand weet hoe ik dit snel kan regelen 

icon

Beste antwoord door Joep1965 26 January 2022, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Bel 0800-0402 gratis nummer. 

Reputatie 7
Badge +16

Wat schrikken, zeg @Jetviss! :frowning2: Dit doet mij wel denken aan een heel fout tegeltje, hier bij mij in de keuken:
 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik hoop dat de schade beperkt is gebleven! Fijn dat Joep1965 je verder heeft geholpen aan het telefoonnummer van onze klantenservice! Voor de volledigheid ook nog even onze openingstijden:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Is het al gelukt om contact met ons op te nemen? Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag van je! 

Ik heb de nieuwe experiabox ondertussen in huis en aangesloten 

Reputatie 7
Badge +16

Super, dank je voor je terugkoppeling!