Beantwoord

Geen internet verbinding wel wifi op oudere laptop

  • 27 September 2022
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Op alle apparaten werkt de wifi en deze werken ook zonder wifi. Nu heerst de verbinding van de vrij oude laptop niet meer. Kpn heeft de modem al gereset, maakte niks uit. Ik kan de netwerkinstellingen niet resetten, er wordt dan al steeds aangegeven u hebt geen verbinding. Dit werkt dus niet. 

Ik gebruik Windows 10 en deze vraagt om een update.  Alleen het updaten lukte niet. Logisch als je geen verbinding heb... Geen idee wat ik nu kan proberen

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 29 September 2022, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

En er komt bij te staan:

Contact opnemen met uw server

Proxyadres controleren

Windows netwerkcontrw uitvoeren, maar dit geeft geen resultaat

Hallo @Esster als je op de taakbalk r.o. op het verbindingsicoontje klikt met de rechter muisknop komt er een nieuw menu tevoorschijn met o.a. ‘netwerkinstellingen herstellen’.

Klik daarop en alle netwerkverbindingen, dus wifi, Bluetooth en LAN worden teruggezet naar hun fabriekswaarden als nieuw  uit de doos en zou het weer moeten werken.

Je schrijft dat je wèl wifi hebt op de betreffende pc, dat kun je dus ook de Windows update downloaden.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Esster,

Lukt het je om de betreffende laptop (tijdelijk) met een internetkabel aan te sluiten op het modem? Op die manier heb je alsnog internet, en zou je moeten kunnen updaten 🙂

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb de laptop aangesloten op een kabel, toen alle updates uitgevoerd en nu functioneerd hij weer zoals het moet.

Bedankt voor jullie reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ah super, bedankt dat je het nog even laat weten! 😊