(Versie is nu 312 dus ik denk dat de rollback ook niet meer nodig is)
Moet ik een nieuw topic voor de verbindingsproblemen openen?
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)
Beste antwoord door Bram van KPN
Bekijk origineel
(Versie is nu 312 dus ik denk dat de rollback ook niet meer nodig is)
Moet ik een nieuw topic voor de verbindingsproblemen openen?
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)
Beste antwoord door Bram van KPN
Bekijk origineelGoedendag bij mij werkt de wifi manager al enkele dagen niet meer. Kunt u dit checken? (Heeft overigens nooit gewerkt)
Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic
Wat nu vooral wegvalt is het internet, eens in de zoveel tijd verbinden apparaten opnieuw met de superwifi.
Wat ik vooral vreemd is dat de manager geen verbinding kan maken, kunt u dit nakijken?
(Ik zag vanmiddag dat het wifi lampje op de box q3 knippert dus zal die iig uitschakelen)
Helaas nog geen verbetering, kunt u nakijken of alles juist ingesteld staat.
Krijgen jullie wel verbinding met de modem?
Dus zou super zijn als hier naar gekeken kan worden.
Als de wifi en het internet goed werken is de wifi manager iig niet nodig voorlopig.
Moet ik de modem dan resetten?
Echter vanochtend bleef de wifi om de 5 a 10 minuten uitvallen, dus alles even stroomloos gemaakt en nu doet het het weer even hou het in de gaten.
Zou het kunnen dat er een ipv6 apparaat binnen het netwerk zit dat de boel verstoord? Tevens werkt de wifi manager helaas nog steeds niet, misschien is de koppeling van mijn account met de modem niet goed gegaan?
Tevens nog steeds veel uitvallers, heb al meerdere apparaten kosgekoppeld. Tevens vaak hele lange laadtijden wat met een modemreset op te lossen is… ook de wifi punten gereset en geüpdatet.
En de wifi manager doet het nog steeds niet anders had ik dat geprobeerd.
Zou je dit nog eens kunnen overleggen?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.