Avond iedereen ik ben vandaag 17-11-22 overgestapt naar kpn.
Een monteur zou alles komen installeren zo gezegd zo gedaan.
2 uur later kreeg ik een email van kpn dat de modem niet goed zou werken en hebben ze 24-11-22 een nieuwe afspraak ingepland.
IK kom thuis van mijn werk en ik merk dat ik geen wifi heb, zodoende de klantenservice gebeld en ik heb idd geen wifi uberhaupt geen internet van KPN want de aansluitdatum is opeens ook een week verschoven vanwege problemen met de router.( oude spullen van T-mobile zijn al op de post gedaan)
Na contact met kpn gehad te hebben moest ik contact opnemen met t mobile want de fout moet daar liggen die horen op de hoogte zijn.
Ik heb netjes t mobile gebeld en die weten nergens vanaf en hebben een doormeting gedaan en ik ben helemaal niet meer bekend op hun netwerk daardoor heb ik weer contact opgenomen met KPN 1,5 uur verder zucht)Â
En zij kon mij eindelijk vertellen dat er een switch omgezet moet worden in de modem waardoor de wifi geactiveerd zou moeten worden en dus ook mijn snellere internet van 1GB glasvezel.
Nu moet ik een week wachten op die monteur en heb ik dus een week geen wifi en slecht internet.
Is dit echt niet op te lossen met spoed de dag erna ? een schakelaar omzetten in de modem zou niet zoveel tijd moeten kosten lijkt mij ? en zeker niet bij een nieuwe klant?
Ik heb geprobeerd een klacht in te dienen vergoeding te vragen etc maar ik heb geen idee waar ik dat zou moeten doen aangezien ik een hekel heb aan digitaal klachten af te handelen. ( ziggo was hier 100 x beter in)
Hoe nu verder ?
Beste antwoord door Sanne van KPN
Bekijk origineel