Beantwoord

Graag ander 4G modem (SIB)

  • 13 August 2022
  • 7 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Kan mijn huidige 4G modem tbv Sneller Internet Buitengebied welke aan mijn Experiabox V10 gekoppeld is omgeruild worden voor een 4G modem met afneembare antennes. Ik heb tegenwoordig vaak maar 1 streepje (4G bereik) als ontvangst en wanneer ik een 4G antenne wil aanschaffen kan ik deze op mijn huidige 4G modem dus niet aansluiten. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 August 2022, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hoopvol! Ik heb het verzoek voor je ingediend. Als ik daar reactie op heb laat ik het je meteen weten, als hij op de post gaat krijg je daar automatisch bericht over!

Reputatie 7
Badge +9

@Thomas alvast bedankt voor het oppakken van het bezoek. Een vraagje van mij. Zit er in de vervangende 4G modem een nieuw Sim-kaartje of moet je het SIM kaartje uit de oude halen. 

Reputatie 7
Badge +20

ieder 4G modem heeft een eigen simkaart. Je kunt hem dus gewoon laten zitten!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb reactie van mijn collega's @Hoopvol. Blijkbaar kunnen wij die zelf niet om laten ruilen maar kan dat alleen opdracht van een storingsmonteur.
Als je wilt kan ik die voor je inplannen. Dat kan ook telefonisch (via 0800-0402), misschien wat makkelijker om een tijdstip te kiezen.

Reputatie 7
Badge +9

@Thomas bedankt voor het uitzoeken. Ik ga bellen met de klantenservice. 
 

Morgenochtend komt de monteur langs. 

Reputatie 7
Badge +9

Vrijdagavond de nieuwe 4G modem (met antennes bovenop) opgehaald en aangesloten op de Experiabox V10. Nu haal ik bij een goede ontvangst van de 4G modem 92 Mbps. Het is op dit moment nu niet nodig om een buitenantenne meer aan te schaffen. Met de vorige 4G modem (met interne antenne) kwam ik tot max 60 Mbps en soms nog maar 25 Mbps. 4G modem staat op dezelfde plek als de vorige.

 

Reputatie 7
Badge +20

oh top! Dat is wel een aardig verschil inderdaad!
Bedankt voor je terugkoppeling!