Beantwoord

Inloggegevens voor modem werken niet

  • 22 September 2023
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Beste,

Ik kan om de een of andere reden niet inloggen met het Admin wachtwoord dat op de Modem staat. Hij blijft aangeven dat het niet de juiste inloggegevens zijn. Ik heb het via verschillende browsers en apparaten geprobeerd, maar niks werkt.

Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.

 

Groet

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 28 September 2023, 09:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Zhenli, het is vrij druk op het forum op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, ik zie dat je eerder een topic hebt aangemaakt over inlogproblemen in je modem. Heb je nog steeds de KPN Box 12? Ik raad je een volgende keer aan om meteen zo veel mogelijk details in je topic te noemen. Zo kunnen andere forumbezoekers al met je mee denken voordat er een moderator bij je topic is.

Uitleg en alle tips voor inloggen op de KPN Box 12 lees je in dit artikel.