Beantwoord

Inloggen V10A op pc lukt niet, melding site niet bereikbaar. Via laptop lukt het wel.

  • 19 March 2022
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

192.168.2.254 geeft de melding “deze site is niet bereikbaar

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 March 2022, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Zwolle1957, welkom! Hoe staat het er nu voor met inloggen? Als je naar http://192.168.2.254 gaat, zou je inderdaad gewoon in moeten kunnen loggen met het wachtwoord dat achterop het modem staat, op de sticker die achter het kaartje met wifi gegevens zit. Mocht dat niet lukken, kan je eens proberen om de Experia Box te resetten, door iets puntigs in het gaatje ‘reset’ te stoppen. Let er dan wel op dat je eventueel zelf ingestelde port forwards etc. opnieuw in moet stellen.

Beste Marcia, de link werkt niet op mijn desktop met windows 11. Wel op mijn laptop met windows 10. In windows 11 krijg ik de melding: 

Deze site is niet bereikbaar

Check of mijnmodem.kpn een typfout bevat.

 

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Hebt u enig idee waar dit aan kan liggen?

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat gek! Heb je jouw desktop bekabeld of draadloos aangesloten? En heb je al eens een andere browser geprobeerd? Het zou gewoon moeten lukken. Fijn dat dat met de laptop wel het geval is!