Vraag

Installatieafspraak voor m'n glasvezel-modem maar dit is al gedaan. Hoe annuleer ik de monteur?

  • 20 November 2022
  • 11 reacties
  • 158 keer bekeken

We hebben onze glasvezelaansluiting in gebruik, maar hebben een mail ontvangen dat er een monteur langskomt om het modem aan te sluiten. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden op de website om deze te annuleren (alleen om de afspraak te wijzigen). Hoe annuleer ik?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Mogelijk is het glasvezel modem verouderd en moet deze omgewisseld worden door een monteur. Zou je een foto van je huidige (O)NT kunnen delen? 

Bedankt! dit zou wel apart zijn, de modem is twee weken geleden geinstalleerd (nadat we eerst een brief hierover hadden gekregen). Ik zal nog wel proberen de foto te uploaden, hij is nu nog te groot.

Misschien gaat er iets mis tussen glaspoort (die dit bij ons in Zeist namens kpn installeert) en kpn?

 

Reputatie 7
Badge +12

De NT welke je hebt is de meest recente dus ik kan je niet vertellen waarom de monteur is ingepland. 

Ok,

toch bedankt voor de moeite!

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @M. Van Leeuwen, welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt om de monteur te annuleren? Of is de monteur nog langs geweest? 

Ik hoor graag van je. 

Beste @Alex_P , 

bedankt. Het is niet gelukt te annuleren (en heb de afspraak verplaatst naar volgend jaar om tijd te winnen). Ik heb daarnaast met de kpn klantenservice gebeld en de medewerker had ook geen mogelijkheid gevonden om te annuleren. Hij vertelde dat ik dan maar aan de deur de monteur zou moeten vertellen dat de installatie al gebeurd is. Wel zonde. 

Reputatie 7
Badge +24

Beste @Alex_P , 

bedankt. Het is niet gelukt te annuleren (en heb de afspraak verplaatst naar volgend jaar om tijd te winnen). Ik heb daarnaast met de kpn klantenservice gebeld en de medewerker had ook geen mogelijkheid gevonden om te annuleren. Hij vertelde dat ik dan maar aan de deur de monteur zou moeten vertellen dat de installatie al gebeurd is. Wel zonde. 

Mag ik meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@Alex_P  ik heb eea ingevuld.

 

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P  ik heb eea ingevuld.

 

Dankjewel. Ik zie dat er een monteur is ingepland. Op 12 januari, herken je dit? Hopelijk wel, laat het ons weten hoe het afloopt. 

@Alex_P  , ja inderdaad. Hopelijk komt er niemand.