Beantwoord

Is mijn V10 modem verouderd?

  • 23 May 2023
  • 8 reacties
  • 191 keer bekeken

Ik heb op dit moment de v10 modem.

Ik werk echter wel op glasvezel. Soms vraag ik mij af of mijn modem verouderd is of misschien zelfs beschadigt..

 

Zou het misschien mogelijk zijn om de nieuwste modem aan te vragen bij kpn?
En wat is de nieuwste modem die ze nu gebruiken?

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 May 2023, 16:20

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

De v10 is nog steeds het beste modem wat kpn heeft.  Wat zijn de problemen?

Reputatie 7
Badge +12

De V10 wordt nog steeds uitgeleverd, als je nu een v8 of v9 hebt en je wisselt het modem om via kpn.com/omruilen krijg je een V10. Dus tenzij hij inderdaad defect is word hij niet omgewisseld. En wordt hij wel omgewisseld is dit hoogstwaarschijnlijk voor een V10.

Ik heb soms het idee dat de v10 connectie problemen heeft..

over het algemeen werkt mijn internet wel goed, maar merk soms wel eens problemen met bijvoorbeeld draadloze apparaten

 

als ik een nieuwe wil aanvragen kan dit dan zomaar? Of zitten hier kosten aan verbonden

Ik heb soms het idee dat de v10 connectie problemen heeft..

over het algemeen werkt mijn internet wel goed, maar merk soms wel eens problemen met bijvoorbeeld draadloze apparaten

 

als ik een nieuwe wil aanvragen kan dit dan zomaar? Of zitten hier kosten aan verbonden

Hallo @JustJohn een nieuwe aanvragen in zinloos, wordt niet gehonoreerd. Alléén een defect modem wordt vervangen.

Als je draadloos soms problemen ondervindt kun je de wifimanager eens doen, zie onderstaande link:

De KPN Wifi Manager | KPN Community

Reputatie 1
Badge

Ik heb eerder zelf een v10a gehad (icm glasvezel), die ook connectieproblemen kende. Het wifisignaal viel ineens voor seconden weg, niet handig als je in een Teams-meeting zit. Bij een bezoek van de monteur (die het ook constateerde) is het modem toen vervangen voor de v12, en toen geen problemen meer gehad.

Sinds een paar dagen weer opnieuw klant (met glasvezel) en gelukkig weer een v12. Tot nu toe nog geen wegvallend signaal.

Hoi @vanJohn ,

De V10(ZTE) en V10a(Arcadyan) zijn 2 verschillende modems.De V10 heeft voor veel mensen de voorkeur, maar de V10a werkt over het algemeen ook prima.

Er zijn eigenlijk weinig bugs of andere structurele problemen bij de V10, maar ze worden wel wat ouder.Het is goed mogelijk dat ze in sommige gevallen defect raken.

Ik heb eerder zelf een v10a gehad (icm glasvezel), die ook connectieproblemen kende. Het wifisignaal viel ineens voor seconden weg, niet handig als je in een Teams-meeting zit. Bij een bezoek van de monteur (die het ook constateerde) is het modem toen vervangen voor de v12, en toen geen problemen meer gehad.

Sinds een paar dagen weer opnieuw klant (met glasvezel) en gelukkig weer een v12. Tot nu toe nog geen wegvallend signaal.

Er is dus een v12…

Ik zou hier dus toch eens naar moeten informeren..

Badge +19

Als de oude niet kapot is krijg je geen nieuwe.  Zo simpel is het. Wat zijn de problemen? Overigens zijn er maar zelden problemen met de v10 wat al aangeeft het een heel goed modem is. 

Reageer