Beantwoord

Kan ik een afspraak met een specifieke monteur inplannen?

  • 2 December 2023
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb geen Facebook of twitter en e-mail naar KPN sturen is niet mogelijk, dus dan maar langs deze onpersoonlijke weg.

Op 18/10/23 heeft servicemonteur Michel (? naam niet zeker) werkzaamheden uitgevoerd m.b.t. modemverbinding t.b.v. 2 tv’s. De servicemonteur wilde in november terugkomen om nog verbeteringen aan te brengen.

Wegens privé-omstandigheden onze afspraak november moeten afzeggen. Graag afspraak met deze monteur voor 19 december, middag of avond. Hoe kan ik die afspraak maken?

icon

Beste antwoord door Driekie 2 December 2023, 16:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

0800 0402 is gewoon te bellen met persoonlijke contact. 

Heb je geen nummers uitgewisseld met die monteur?

Dank, DennisA78.

Nog vergeten te vermelden dat ik al enkele keren 0800 0402 had gebeld, maar het wachten echt te lang duurde….

De eerste afspraak telefonisch gemaakt met de, denk ik, chef ‘technische service’, de heer Pieter D. En dat ging prima en vriendelijk.

Reputatie 2

De helpdesk kan helaas geen specifieke monteur inplannen. De helpdesk plant echter ook geen monteur in als daar geen noodzaak voor is. Welke issues heeft u nu nog met de tv`s? 

Reageer