kan niet inloggen op de interface van de KPN Experia Box V10A

  • 19 September 2022
  • 15 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik kan niet inloggen via 192 of mijnmodem op de v10a. Kunnen jullie mij helpen.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Haico! Krijg je een foutmelding? Of zie je iets andres waardoor het niet lukt?

Kan je ook laten weten van welke browser je gebruikmaakt? En of je al een reset van je modem hebt gedaan?

Krijg de melding via het ip of rechtstreeks met mijnmodem dat de router niet te bereiken is. Ik werk met Google Chrome via mijn mobiel.

Resetten heb ik al meerdere keren gedaan.

Reputatie 7
Badge +17

@Haico zou je eens willen kijken of de tips in dit topic over inloggen op het modem voor je helpen?

Reputatie 7
Badge +24

Krijg de melding via het ip of rechtstreeks met mijnmodem dat de router niet te bereiken is. Ik werk met Google Chrome via mijn mobiel.

Resetten heb ik al meerdere keren gedaan.

Heeft u ook al eens een ander apparaat geprobeerd dan uw mobiel? 

Gebruikt u VPN software? 

Ook dat heb ik al uitgeprobeerd en een vpn tool gebruik ik niet.

Groet,

 

Haico

Reputatie 7
Badge +24

Lukt https://192.168.2.254/ ook niet? U zou dan een foutmelding moeten krijgen:

 

Die link leek het te doen. Daarna kreeg ik onderstaande pagina;

Deze verwees naar mijn modem.kpn

Adres niet gevonden

De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.

  • Controleer het adres op typefouten, zoals ww.example.com in plaats van www.example.com.
  • Als u geen pagina’s kunt laden, controleer dan de gegevens- of wifi-verbinding van uw apparaat.
Reputatie 7
Badge +24

Het probleem is DNS. U heeft waarschijnlijk een alternatieve dns server ingesteld. Of u gebruikt software die dat doet.

Ik stel geen andere dns in. Zal binnenkort de modem resetten. Hopelijk helpt dat. Ik ben wel een voormalige Telfort klant geweest.

Ik kan ook online niet de wifi checken.

Badge

Dit heeft te maken met je DNS cache. Wat je kunt doen is even een command prompt openen (Windows vlaggetje + R en typ vervolgens cmd en klik op de knop Ok. Er verschijnt een zwart venster waar je het volgende commando ingeeft: ipconfig /flushdns

 

Je krijgt dan een melding dat de DNS cache is leeggemaakt waarna je wel weer kunt inloggen op je modem zonder problemen. 

Hoi Edgar,

Ik heb het Cache geleegd en het inladen van de site leek te lukken. Kreeg helaas toen hij ging doorladen naar mijnmodem.kpn dezelfde foutmelding.

Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +24

Wat gebeurt er als u intikt: "nslookup mijnmodem.kpn"?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Haico heb je de laatste reactie van @Nick83 nog gezien?

Hoi @Bram_,

Bedankt voor je reactie. De laatste reactie van @Nick83 niet gelezen. Zodra ik tijd heb ga ik dit doen. Nadien kom ik erop terug.

Groet,

Haico

@Nick83 Ik krijg deze melding na nslookup:

Server:        127.0.0.53
Address:    127.0.0.53#53

Non-authoritative answer:
Name:    mijnmodem.kpn
Address: 192.168.2.254
Name:    mijnmodem.kpn
Address: fe80::be30:d9ff:fe05:3b23

*update ik ben inmiddels ingelogd op mijn pc. Het hoe en waarom is me nog steeds een raadsel. Bedankt voor jullie support!

groet,

 

Haico