Beantwoord

Kan niet inloggen op KPN Box 12

  • 26 January 2022
  • 5 reacties
  • 1279 keer bekeken

Hallo allemaal,

ik wil mijn experts 12 omzetten in 2.4

alles geprobeerd gereset maar kom er niet in…

Ww is niet goed geeft hij aan als ik de code scan zegt hij niet bekend! Al gebeld met kpn kijk maar op t forum zeggen die!

wat kan ik doen, of is er iemand die mij kan helpen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 January 2022, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

V12 werkt met https en security certificaat. In de browser de cache al eens geleegd om te zien of dit helpt.

Reputatie 7
Badge +21

Scan de qrcode achterop Box 12 en je bent ingelogd op je telefoon.
Dan kun je de moeilijke code in een makkelijkere code veranderen en je wachtwoord kiezen.

Update, oh je had al gescant zag ik

dan eerst het modem even resetten en dan scannen

Hallo bruistablet,

ik ben maar een leek in dit soort dingen dus snap niet echt wat u bedoeld…

gisteren avond nog met kpn gechat die sturen nu een kabel op om dit te proberen via de laptop en die op de box aan te sluiten ze zeggen dit werkt niet met een gsm op tablet dus ik denk dat ik dat maar eerst ga proberen dan..

mocht het dan nog niet lukken ja dan kan ik dat van u proberen maar zoiets doe ik liever niet want ik weet niet hoe en wat en hoe het dan erna zal zijn…

mvg Simba 

Beste huistijger ,

gerset al enkele keren gedaan!!

zelf en kpn niets blijkt te werken

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Simba1974, welkom!

V12 werkt met https en security certificaat. In de browser de cache al eens geleegd om te zien of dit helpt.

 

Welke browser gebruik jij? Als je Chrome gebruikt, kan je via de drie puntjes onder elkaar (aan de rechterkant) naar de instellingen. Vanuit daar kan je via ‘beveiliging en privacy’ naar ‘browsegegevens wissen'. Als je die wist, is het cache geheugen gewist. Wil je dan nog eens proberen om in te loggen op de Box 12? Lukt het dan wel? Zo niet, weet je zeker dat je de Box 12 gereset hebt? Dat doe je door een puntig voorwerp in het gaatje bij ‘reset’ te duwen.