Beantwoord

Kan niet inloggen op webinterface KPN Box12

  • 20 August 2022
  • 2 reacties
  • 164 keer bekeken

Reputatie 2

Sinds we terug zijn van vakantie kan ik niet meer inloggen op de webinterface van de modem…

 

Na de laatste installatie heb ik het wachtwoord wat achterop de modem staat gewijzigd in mijn eigen wachtwoord. Gek genoeg kan ik via de KPN Thuis app wel inloggen met mijn eigen wachtwoord. Desondanks accepteert de webinterface zowel het ww achterop het modem als mijn eigen gemaakt wachtwoord niet.

 

Is dit op te lossen zonder de KPN Box te moeten resetten?

Heb namelijk geen zin om die rottige superwifipunten weer opnieuw te koppelen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 August 2022, 16:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Mogelijk gebruikt u de Chromebrowser, ik ondervind hetzelfde met één specifieke versie namelijk 104.0.5112.69 van de chromebrowser. Met ons meerdere klanten.

Reputatie 2

Mogelijk gebruikt u de Chromebrowser, ik ondervind hetzelfde met één specifieke versie namelijk 104.0.5112.69 van de chromebrowser. Met ons meerdere klanten.

Verrek!!

Je hebt gelijk, ik probeerde zojuist via de DuckDuck browser en dat werkte ook niet. Echter werkte de Firefox android app wel.

 

Weer opgelost, dankje! :)