Beantwoord

KPN Box 12 maakt geen verbinding met internet, Experia Box V9 wel

  • 30 November 2022
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Goedemorgen,

Een tijdje geleden heb ik de KPN Box 12 ontvangen. De reden was mij niet geheel duidelijk maar het werd gecombineerd met het inleveren van een van mijn 3 hd tv-ontvangers. 

Nu lukt het mij niet om de KPN Box 12 contact te laten maken met het internet. Het internet lampje op de modem blijft knipperen en het ethernet lampje op mijn glasvezel kastje blijft uit. Als ik mijn Experia Box v9 weer aansluit krijg ik wel verbinding. Het ethernet lampje op mijn glasvezel kastje gaat weer branden en de Experia Box start weer helemaal op. Waar zou dit aan kunnen liggen? 

Groeten,

Rob

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 December 2022, 20:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RobJvG, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Heb je hierover inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Heb jij de Box 12 al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Je plaatst de kabeltjes in de juiste poorten?

Beste Marcia,

Bedankt voor je reactie. Nee ik weet niet hoe en met wie ik contact kan opnemen binnen KPN misschien heb jij een suggestie. Nee, ik had hem nieuw gekregen dus ik neem aan dat daar de fabrieksinstellingen al op stonden. Ik heb de Box 12 inmiddels teruggestuurd en blijf mijn "oude” Experia Box v9 dan maar gebruiken. Ik heb redelijk veel ervaring met het aansluiten van kabeltjes dus daar zal het niet aan liggen, bovendien als ik het verkeerd deed zou mijn andere Box ook niet werken toch? Volgens mij is het een dieper technisch probleem dat mijn glasvezel kastje niet wil communiceren met de Box 12.

Reputatie 7
Badge +30

Dat is prima. Maar mocht je met de V9 toch problemen ervaren, laat het dan gerust weten. We denken graag met je mee. Als je een verstoring ervaart, kan je het beste direct bellen met 0800-0402. Dat is het gratis telefoonnummer van de klantenservice. Zij kunnen dan meteen met je meekijken om te zien of er iets aan de hand is. Je mag je ook hier melden, maar hier heb je vooral contact met de andere klanten die op de community actief zijn. Het kan even duren voordat een moderator van KPN, zoals ik, reageert :-).