Updates

KPN Box 12 software update aanvragen

• 13 April 2023
  • 264 reacties
  • 24598 keer bekeken
KPN Box 12 software update aanvragen

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

264 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Sinds kort ik de software heb gekregen zag ik alleen maar een pagina met wi-fi instellingen en voor de rest kon ik nergens heen en ik heb problemen met de tv het beeld blijft stilstaan . Ook de instellingen kon ik ook niet vinden van de box 12 vreemd genoeg 

Voor tv zijn er geen instellingen. Als u dat bedoelt tenminste. Nooit geweest ook.

Reputatie 7
Badge +17

@pps78 voor deze dingen wil ik je vragen een eigen topic aan te maken. Doe eerst nog even een reset van je modem. En probeer een andere browser voor het niet kunnen zien van de andere instellingen. 

Reputatie 7
Badge +24

Bij het inloggen is er alleen maar een veld voor het wachtwoord. Geen veld meer voor de gebruikersnaam. Prima ... maar nu onthoud de standaard Samsung browser het wachtwoord niet meer. En dat is wel zeer irritant. Hebben meer mensen dit? Kan daar nog eens over nagedacht worden?

Mijn standaard Samsung internet browser wilt wel opslaan en heeft er geen moeite mee 

Welke versie heeft u?

Bij mij herkent die het niet als inlogformulier. Net als bij Eneco. Daar moet je eerst je gebruikersnaam invullen. Vervolgens ga je naar een andere pagina, daar moet je het wachtwoord invullen. Dat werkt niet. Dat onhoud die niet.

Google Chrome wel. Maar Samsung Internet 20.0.7.1 niet.

Reputatie 2
Badge

@pps78 voor deze dingen wil ik je vragen een eigen topic aan te maken. Doe eerst nog even een reset van je modem. En probeer een andere browser voor het niet kunnen zien van de andere instellingen. 

Okee doe ik.

Reputatie 5
Badge +2

Bij het inloggen is er alleen maar een veld voor het wachtwoord. Geen veld meer voor de gebruikersnaam. Prima ... maar nu onthoud de standaard Samsung browser het wachtwoord niet meer. En dat is wel zeer irritant. Hebben meer mensen dit? Kan daar nog eens over nagedacht worden?

Mijn standaard Samsung internet browser wilt wel opslaan en heeft er geen moeite mee 

Welke versie heeft u?

Bij mij herkent die het niet als inlogformulier. Net als bij Eneco. Daar moet je eerst je gebruikersnaam invullen. Vervolgens ga je naar een andere pagina, daar moet je het wachtwoord invullen. Dat werkt niet. Dat onhoud die niet.

Google Chrome wel. Maar Samsung Internet 20.0.7.1 niet.

Ik heb ook versie 20.0.7.1

Reputatie 5
Badge +2

Wellicht speelt hier een probleem met dingen die niet zichtbaar zijn sites met donker en licht thema 

zie het verschil 

Reputatie 7
Badge +24

U werkt op de tablet. Dat is toch weer anders dan op de mobiel misschien. 

Reputatie 5
Badge +2

U werkt op de tablet. Dat is toch weer anders dan op de mobiel misschien. 

Ja dat kunnen Idd 

Reputatie 7
Badge +8

Wellicht speelt hier een probleem met dingen die niet zichtbaar zijn sites met donker en licht thema 

zie het verschil 

Interface lijkt nog niet echt geoptimaliseerd te zijn voor gebruik met mobiele browsers. Is dit een android tablet met een mobiele browser. Staat de browser in desktop mode?

Reputatie 5
Badge +2

zie het verschil 

Interface lijkt nog niet echt geoptimaliseerd te zijn voor gebruik met mobiele browsers. Is dit een android tablet met een mobiele browser. Staat de browser in desktop mode?

Ja dit is een Samsung tab s8 ultra met de Samsung browser in desktop mode 

Reputatie 7
Badge +24

Klopt. In desktop mode werkt het wel op de smartfoon. Maar je kunt niet inzoomen. Dat hebben ze geblokkeerd. Ook weer zoiets... heel irritant. 

Reputatie 7

Klopt. In desktop mode werkt het wel op de smartfoon. Maar je kunt niet inzoomen. Dat hebben ze geblokkeerd. Ook weer zoiets... heel irritant. 

Dat de GUI niet geoptimaliseerd is voor mobiele browsers vind ik anno 2023 toch echt een tekortkoming, hoeveel mensen gebruiken wel niet een telefoon of tablet.

Inzoomen op een site die dat niet accepteert kan je waarschijnlijk wel forceren via instellingen van de browser. Onderstaand een de plek in Edge waar je dat kunt instellen.

Reputatie 7
Badge +25

Dat de GUI niet geoptimaliseerd is voor mobiele browsers vind ik anno 2023 toch echt een tekortkoming, hoeveel mensen gebruiken wel niet een telefoon of tablet.

Bekende tekortkoming op dit moment. Wordt aan gewerkt.

Reputatie 2
Badge

ik wil ook graag aanmelden. kan dat? ik ben 2 weken op vakantie geweest, in die tijd is de update alsnog niet automatisch geïnstalleerd. ik vind dat het nu wel tijd wordt...

Reputatie 7
Badge +25

ik wil ook graag aanmelden. kan dat? ik ben 2 weken op vakantie geweest, in die tijd is de update alsnog niet automatisch geïnstalleerd. ik vind dat het nu wel tijd wordt...

Nee, dat kan op dit moment niet. Zie ook het openingsbericht. Hopelijk binnenkort weer. Lees dan wel even de voorwaarden ook goed door.

De algemene uitrol loopt ook nog niet voor klanten dus het klopt wel dat ‘ie in de tussentijd niet automatisch is geïnstalleerd.

ik vind dat het nu wel tijd wordt...

Ik denk dat het belangrijk is dat eerst zo goed als alle bugs zijn opgelost, features zijn geïmplementeerd etc. etc. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik had wel een box 12 willen hebben maar ik krijg ‘m niet van KPN😥😥

Reputatie 5
Badge +5

Nee, dat kan op dit moment niet. Zie ook het openingsbericht. Hopelijk binnenkort weer. Lees dan wel even de voorwaarden ook goed door.

De algemene uitrol loopt ook nog niet voor klanten dus het klopt wel dat ‘ie in de tussentijd niet automatisch is geïnstalleerd.

ik vind dat het nu wel tijd wordt...

Ik denk dat het belangrijk is dat eerst zo goed als alle bugs zijn opgelost, features zijn geïmplementeerd etc. etc. 

totaal mee eens kan het  niet beter zeggen dan dat beter een uitgebreide en stress tested firmware (hoe lang dat ook tijd neemt) waar meeste dan niet alle bugs uit zijn die tegen een stootje kan en stabiel draait dan achteraf een zee aan klachten omdat software te snel is uitgerold

Ik had wel een box 12 willen hebben maar ik krijg ‘m niet van KPN😥😥

Hallo @Mario27 , jouw opmerking heeft niets met dit topic te maken en KPN ruilt alléén defecte modems om en modems die niet meer aan de eisen van KPN voldoen, zoals bijvoorbeeld de Experia V7/V8-modems, die kunnen omgeruild worden voor een nieuwer type, de V10, V10a of de KPN Box12.

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil jullie ook vragen het on-topic te houden hier, alvast bedankt!

Reputatie 3

@Thomas 

Contact gehad met jullie klantenservice en moest hier vragen er een indecatie is
waarneer update aanvragen weer mogelijkt is. De klantenservice zou hiervoor
ook een ticket openen omdat ik problemen evaar

Reputatie 7
Badge +25

@Thomas

Contact gehad met jullie klantenservice en moest hier vragen er een indecatie is
waarneer update aanvragen weer mogelijkt is. De klantenservice zou hiervoor
ook een ticket openen omdat ik problemen evaar

Staat in de openingstekst van het topic. Dat is echter geen harde datum dus kan zijn dat het nog wat opschuift.

Reputatie 4

@Marcomestreech In het start topic staat uitgelegd dat ze hopen vanaf week 19 update aanvragen weer mogelijk gaat zijn MAAR dat ze dat tegen die tijd nog laten weten.
Het is dus nog niet zeker vanaf wannee.

Lees ook goed door dat je voldoet aan de voorwaarden om teleurstelling of andere problemen te voorkomen, update kan NIET terugggedraaid worden en diverse mensen hebben informatie niet goed gelezen waardoor ze nu bepaalde dingen niet of niet goed meer kunnen gebruiken.

Dus serieus lees het echt helemaal goed door voor je wanneer het weer gaat de update aanvraag doet.

Reputatie 5
Badge +2

Ja begrijpend lezen kan soms moeilijk zijn 

al is het nog zo netjes en goed verwoord sommige mensen lezen maar half waardoor ze later de schuld bij kpn leggen en dingen beginnen te eisen beetje jammer 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Marcomestreech, moderator @Paul_ heeft jou al eerder in dit topic uitgelegd (zie hier) dat je zal moeten wachten op de algemene uitrol aangezien jij met SuperWiFi’s niet aan de voorwaarden van deze pro-actieve update voldoet. Anders ruil je het ene probleem in voor het andere.

Reputatie 3

Ik heb daar niets mee te maken dan moet kpn een update van de oude interface uitbrengen als ik nu niet kom ingelogd of het laad half is kpn hun hardware niet mijne.