Beantwoord

Mijn V10A doet helemaal niets meer, hoe kom ik aan een nieuwe?

  • 3 March 2022
  • 4 reacties
  • 137 keer bekeken

Sinds gisteravond doet ie niets meer experiabox  v10A.

Hoe ontvang ik zo snel mogelijk een nieuwe?

icon

Beste antwoord door RBxx 3 March 2022, 22:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Bel morgen de klantenservice 0800-0402. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ellen Nieuwenhout  Je kan klantenservice ook nu bellen via 0800-0402 (gratis nummer)

Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.

Contact en klantenservice | KPN

Dat kan nu ook, voor storingen 24/7

Reputatie 7
Badge +20

Sinds gisteravond doet ie niets meer experiabox  v10A.

Hoe ontvang ik zo snel mogelijk een nieuwe?

Ai @Ellen Nieuwenhout, niet zo handig :slight_frown:

Wij zijn inderdaad 24 uur per dag bereikbaar voor problemen als deze. Ik hoop dat je inmiddels al hebt gebeld naar 0800 - 0402 en dat er een oplossing onderweg is!

Mocht het nog niet zijn gelukt om iemand te spreken, dan help ik je via deze weg uiteraard ook graag verder. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?