Beantwoord

modem valt uit en start niet meer op na reset en uit/zetten zowel bedraad als wifi doet niets meer

  • 26 March 2022
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Vanavond viel mijn verbinding vd wifi weg van mijn experia v8, proberen met reset en aan /uit werkt niet , alleen het lampje van power brand nog de andere lampjes knipperen om de paar secondes even tegelijk op, meer gebeurt er niet meer, wat nu? Op de kpn site gekeken naar oplossingen voor de modem maar daar kom ik niet verder mee , ik geloof dat het defect is

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 March 2022, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Als alle lampjes als kerstverlichting gaan knipperen is hij stuk ja. Het v8 mag sowieso vervangen worden, dus dat maat gauw doen.

Als het geen haast heeft kan je hem via de wifimanager omruilen.Als het wel haast heeft kan je 0800-0402 bellen en een omruil in een winkel(vraag wel of hij open is en of ze modemvoorraad hebben) vragen.

Bedankt, heb inmiddels contact gehad met KPN en als het goed is komt morgen een nieuwe modem, hij is zoals verwacht defect. Vind het overigens wel vreemd bij KPN want 1,5 jaar terug kreeg ik hier glasvezel en de monteur zei toen al om naar de klantenservice te bellen om de modem om te ruilen ivm de ouderdom ervan, maar die vrouw van de klantenservice vond het maar onzin dat zo'n monteur even bepaalde dat ik een nieuwe aanvraag, 'als wij dat allemaal gaan doen', maar goed dan nu maar 3 dagen zonder tv, internet, wifi etc. en de rekeningen vd zaak doe ik maar later

Reputatie 7
Badge +10

Bedankt, heb inmiddels contact gehad met KPN en als het goed is komt morgen een nieuwe modem, hij is zoals verwacht defect. Vind het overigens wel vreemd bij KPN want 1,5 jaar terug kreeg ik hier glasvezel en de monteur zei toen al om naar de klantenservice te bellen om de modem om te ruilen ivm de ouderdom ervan, maar die vrouw van de klantenservice vond het maar onzin dat zo'n monteur even bepaalde dat ik een nieuwe aanvraag, 'als wij dat allemaal gaan doen', maar goed dan nu maar 3 dagen zonder tv, internet, wifi etc. en de rekeningen vd zaak doe ik maar later

 

1,5 jaar geleden wilde KPN dat type modem nog zolang mogelijk in de running houden. Het beleid was toen t/m de v7 te vervangen. Nu is dat t/m de v9.