Beantwoord

Muurbevestiging KPN Box 12 afgebroken, kan ik een nieuwe bestellen?

  • 15 November 2023
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Kan je de box v12 gewoon van de beugel aftrekken ( om bvb een kabel aan te sluiten)  of moet ik de beugel naar  beneden drukken? De monteur heeft de box installeerd.

icon

Beste antwoord door RBxx 15 November 2023, 17:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

De KPN Box 12 hangt los op de beugel.
Het modem een beetje omhoog en dan naar je toe bewegen, dan haakt die vanzelf los.

Jammer, de box even bewegt en de beugel is al afgebroken.

Is er bij de KPN een nieuwe te bestellen?

Reputatie 7
Badge +21

Tja, het is vrij dun plastic. Ik zei niet voor niets “een beetje” 😉

Bel met klantenservice op 0800-0402, die kunnen een nieuwe beugel toesturen.
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8 tot 18 uur, zaterdags van 8 tot 17 uur.

Het was mijn fout … de Box hangt vertikal en ik heb niet naar links bewegt.

Bedankt voor je reactie  en antwoord.

Reputatie 7
Badge +21

Dan verbaast het me dat het modem er niet spontaan vanaf gevallen is. Het modem hangt eigenlijk alleen veilig horizontaal zoals bedoeld is,  zo los zit de beugel. 

Blijkbaar is de ruimte in de meterkast net iets te smal voor horizontale ophanging.

Ik heb gezien dat u blijkbaar een goede expert bent.

Mag ik u in de toekomst nog iets vragen met mijn problemen oom een betere wifi  in mijn huis te hebben?

Ik ben een oude (80) technicus en probeer nog een beetje up to date te blijven.

Mvg Dieter

Reputatie 7
Badge +21

Dag Dieter,

Als je in de toekomst nog een vraag (of probleem) hebt, stel deze vraag dan in een nieuw topic.

Dan wil ik of één van de andere forumleden (net als jij klant van KPN) je graag weer helpen.

Er zijn hier hulpvaardige forumleden met kennis over (en ervaring met) van alles.

Reageer