Beantwoord

Ondanks dat internet&tv werkt, geeft Experia v10a rood lampje

  • 24 January 2023
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Sinds we op glasvezel aangesloten zijn in oktober 22 geeft de Experia Box een rood lampje ipv groen. Ik heb alle tips hier al uitgeprobeerd, reset naar fabrieksinstellingen, rode kabel eruit en weer erin, lampjes giasvezelkastje zijn beide groen. Een paar uur bleef de Box groen, maar nu is ie weer rood. Heb wel werkend internet en tv maar wifi valt regelmatig uit. Las dat het aan de Box zelf zou kunnen liggen en dat ik mogelijk een nieuwe moet krijgen? Help?

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 27 January 2023, 15:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Inger Döll! Dat rode lampje geeft aan dat een van de functies van de Experia Box niet goed werkt. Dit hoeft niet te betekenen dat er iets mis is met de diensten. 

Wil je eerst eens proberen om het glasvezelkastje meer dan 120 seconden stroomloos te laten? En daarna nog een laatste reset van het modem te doen? 

Als dat niet helpt, vul dan je profiel in. Dan kijk ik van afstand of er iets te vinden is. 

Ha Bram, dank. Heb je advies opgevolgd en heb nu een groen lampje. Dat had ik overigens de laatste paar dagen al, maar vandaag was het ineens weer rood. Als het weer gebeurt vul ik mijn profiel in, ok? Grt, Inger 

Reputatie 7
Badge +17

@Inger Döll helemaal goed! Juist goed dat je dan hier het weer laat weten. Dan houden we het op 1 plaats en kunnen we je het best helpen. 🙂