Beantwoord

Ontvang morgen een nieuwe Experia Box: kan ik de oude eerst houden?

  • 1 December 2022
  • 8 reacties
  • 133 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil mijn oude experiabox pas inleveren als de nieuwe werkt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 7 December 2022, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Zorroborro het is te proberen, maar de kans bestaat dat je je nieuwe modem niet krijgt wanneer je je oude modem niet inlevert. Dit wordt gedaan om te voorkomen dat de oude niet terugkomt bij KPN of dat mensen hun oude modem op Marktplaats verkopen. 
In principe is het Plug & Play. Waarom denk je dat het niet zou werken?

Ik wil mijn oude experiabox pas inleveren als de nieuwe werkt

Hallo @Zorroborro , dat kan niet, het is gelijk oversteken.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Zorroborro ,

Waarschijnlijk heb jij gekozen voor een ophaalpunt in een winkel. Dan zit je inderdaad vast aan direct omwisselen. 
 

Zelf heb ik eerder dit jaar gekozen voor aflevering aan huis. Dan krijg je een retourdoos en kon ik het oude modem daarin terugsturen. Vond ik zelf een fijner idee. 

Hallo @Zorroborro ,

Waarschijnlijk heb jij gekozen voor een ophaalpunt in een winkel. Dan zit je inderdaad vast aan direct omwisselen. 
 

Zelf heb ik eerder dit jaar gekozen voor aflevering aan huis. Dan krijg je een retourdoos en kon ik het oude modem daarin terugsturen. Vond ik zelf een fijner idee. 

Maar dat kost dan   wel €10

Reputatie 7
Badge +28

Bij mij niet, maar dat kwam waarschijnlijk doordat de wissel op initiatief van KPN gebeurde toen ik overging op glasvezel. 

Reputatie 7

Hoi @Zorroborro, welkom op het forum. Inmiddels heb je het nieuwe modem al denk ik.

Het hangt er vanaf op welke manier het nieuwe modem is aangevraagd. Als het een pakketwijziging is, waarbij een nieuw modem wordt opgestuurd zal deze aan de deur kunnen worden bezorgd zonder extra kosten.

Als het een vervanging is naar aanleiding van bijvoorbeeld een defect zal het op het servicepunt of aan de deur (dat kost 10 euro) worden omgeruild. Daarbij is er geen optie om het oude modem te houden, die moet daarbij worden ingeleverd.

Ik wil mij afmelden op dit forum ,,

Reputatie 7

Hoi @Zorroborro, ik heb je nieuwe topic even samengevoegd met je bestaande topic, zodat alles bij elkaar staat. Ik ga jouw account anonimiseren, je kunt dan niet meer inloggen en alle gegevens in jouw profiel worden dan verwijderd. Je berichten blijven wel staan maar jouw gebruikersnaam staat er niet meer bij.