Beantwoord

Onverwachte mail over nieuw modem na aanzetten zenderpakket

  • 26 January 2022
  • 8 reacties
  • 241 keer bekeken

Ik heb afgelopen weekend het ESPN pakket aangezet, en nu heb ik vandaag ineens een mailtje gekregen dat ik een modem toegestuurd krijg en dat ik m'n huidige modem + een tv-ontvanger terug moet sturen.

Wat is dit voor raar gedoe? Ik ben op een webpagina geweest waar ik alléén zenderpakketten aan en uit kon zetten. Toen het verwerken lang duurde (ruim meer dan het aangegeven kwartier), heb ik ook via mijn tv-ontvanger ESPN aangezet.

Net als een jaar geleden en een half jaar geleden klopte de uiteindelijke prijs die ik kreeg te zien niet, maar dat heb ik genegeerd omdat dat de vorige keren ook uiteindelijk gewoon goed ging.

Kan mijn situatie worden opgelost?

 

En is het misschien mogelijk dat jullie ein-de-lijk die bende van een bestelpagina een keer fixen? Het is gewoon dramatisch en echt belachelijk voor een pagina waar ik moet bevestigen dat ik akkoord ga met een nieuwe prijs dat de gegevens nooit kloppen.

icon

Beste antwoord door abc1234 28 January 2022, 19:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Het modem is vandaag binnengekomen. Wat moet ik doen?

Reputatie 6
Badge +8

Bellen met 0800 0402. Klantenservice KPN.

KPN is bezig met het actief omruilen van verouderde modems,Al bij de kleinste wijziging krijg je een nieuw modem opgestuurd.

Welk modem heb je momenteel?Heb je het modem al in huis of ligt die bij het postpunt?

Ik heb een Experia Box v8 :sweat_smile:

Ik heb de nieuwe in huis, hij is gewoon hier bezorgd.

Raar is wel dat in de mail dus staat dat ik ook tv-ontvanger moet terugsturen. Ik heb het mailtje met de bevestiging nog een keer bekeken en in de bijgevoegde pdf staat gewoon het correcte aantal tv-ontvangers.

Het zou wel fijn zijn als KPN duidelijk communiceert in plaats van een mail out of the blue dat er een nieuw modem onderweg is.

Ik heb een Experia Box v8 :sweat_smile:

Ik heb de nieuwe in huis, hij is gewoon hier bezorgd.

Raar is wel dat in de mail dus staat dat ik ook tv-ontvanger moet terugsturen. Ik heb het mailtje met de bevestiging nog een keer bekeken en in de bijgevoegde pdf staat gewoon het correcte aantal tv-ontvangers.

Het zou wel fijn zijn als KPN duidelijk communiceert in plaats van een mail out of the blue dat er een nieuw modem onderweg is.

Ik zou geen ontvangers terugsturen en wachten of je nog een brief krijg,Als dat zo is zou ik even bellen naar 0800-0402.

Een nieuw modem is niet noodzakelijk als je momenteel een V8 hebt maar als je wil ruil je hem om.

Als je de V8 wil houden stuur je gewoon het nieuwe modem terug.

Heb contact gehad met KPN via de chat en blijkt dat er toch iets aan m'n abonnement was veranderd (geen idee waardoor). Hierdoor moest de tv-ontvanger teruggestuurd worden. Helpdesk medewerker heeft de wijziging geannuleerd, dus tv-ontvanger hoeft niet terug en mij werd aangeraden om m'n modem te vervangen en de oude terug te sturen, omdat ze dit jaar alle V8 modems gaan vervangen (zoals @martijn197108 al zei).

Reputatie 7
Badge +20

Vreemd dat er dan wel iets gewijzigd is @abc1234 :thinking:

Je wijziging is nu geannuleerd waardoor dat stukje terug is gedraaid begrijp ik, top. Is er ook direct een nieuwe bestelling geplaatst voor ESPN of moet dat nog?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!