Beantwoord

Telkens uit webinterface gegooid van KPN Box 12

  • 10 June 2022
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Goedendag,

sinds ik gebruik maak van de kpn box 12 werkt de webinterface voor geen meter. Zodra ik binnen de interface van het modem ergens op klik word ik om de haverklap eruit gegooid. Hierna moet er weer aangemeld worden. Is dit een bekend probleem? 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 15 June 2022, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja. Bekend probleem. Werk vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop. Dan gaat het volgens mij veel beter.

Bedankt Nick. Ik zal het met een netwerkkabel proberen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @ash88, ik zie dat je al op weg geholpen bent door @Nick83, top. Ben je verder gekomen met zijn tip?

Ja. Bekend probleem. Werk vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop. Dan gaat het volgens mij veel beter.

 

Je kunt daarnaast proberen hoe het met een andere internetbrowser gaat. Denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Verder lees je in onze Kennisbank meer over de KPN Box 12, de webinterface en instellingen: 

 

Goedemorgen Alexandra,

Bekabeld heeft bij mij hetzelfde effect als draadloos. Ook via een andere browser word ik er steeds uitgegooid zodra ik in het modem ergens op klik.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

@ash88 Jammer dat het geen verschil maakt, het was te proberen. Het niet (altijd) kunnen bereiken van de webinterface is een bekend issue. Er zijn twee manieren waarop je kan inloggen op de KPN Box 12, je kunt nog proberen of dat verschil maakt. Weet verder dat er aan gewerkt wordt. Er wordt intussen een nieuwe firmware versie voor de KPN Box 12 uitgerold in de komende weken, mogelijk verhelpt dit het. Controleer voor de zekerheid de firmwareversie waar jouw modem nu op zit. Je leest er meer over in voorgaande topic!