Beantwoord

V10 A optie om 2,4 en 5 Ghz te scheiden, waar blijft die?

  • 23 June 2022
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 1

waar blijft de optie om de experia V10 A van extra wifi netwerk te voorzien. Ik kan mijn slimme stekkers die alleen op 2,4 Ghz werken nog steeds niet gebruiken. Heb ik iets gemist of moet er zo lang aan zo'n optie worden gesleuteld?

icon

Beste antwoord door Joep1965 23 June 2022, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Je hebt niets gemist. De update is er nog niet. De update van de box 12 kreeg waarschijnlijk voorrang. Heb je toevallig nog ergens in huis een wifipunt liggen? Of je koopt er één.  3 tientjes maximaal. 

Reputatie 7
Badge +24

Wachten op een firmware update is nooit een goed idee. Trek je eigen plan en koop iets wat wel werkt.

Reputatie 1

Dank, ga ik dat doen. Uit de vele reacties op het forum putte ik al weinig moed dat KPN op dit vlak al iets gedaan zou hebben, dus ga inderdaad maar voor een apart access point. Dank jullie wel

Badge

Plotseling werkt mijn slimme apparatuur niet meer omdat, zoals ik het kan bekijken, mijn wifi is omgeschakeld naar 5 ghz ipv 2.4 ghz waar het wel op werkt.

Ik heb een router van kpn de  Experiabox V 10 A.

Kan hier op inloggen maar weet niet waar ik in het tabblad Wlan de 5 ghz moet uitschakelen

Hallo @haanbo binnen de V10a kun je de 2.4- en de 5.0-band niet afzonderlijk van elkaar aan of uitzetten.

 

Badge

Bedankt Jan

Begrijp ik hieruit dat ik naar een andere router moet?

Hoi @haanbo ,

Je kan op de update wachten of een los AP kopen.

Van kpn kan je in principe geen ander modem krijgen, behalve als je een hele aardige medewerker te pakken hebt.