Beantwoord

V8 modem valt regelmatig uit.

  • 25 March 2022
  • 9 reacties
  • 80 keer bekeken

De afgelopen tijd valt de verbinding van mijn experiabox steeds weg waardoor ik geen tv/internet meer heb. Na het uitzetten/resetten van het modem werkt het weer. 
kan het zijn dat hij kapot aan het gaan is? Hij is al aardig wat jaren oud. 
Alvast bedankt voor de reactie. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 March 2022, 07:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Dat kan maar het kan ook zijn dat er sluiting in een stekkertje is of het gebruik van draadloze verbindingsets. Gaan er rode lampjes branden tijdens uitval?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Breas ,

Bel vandaag tussen 8.00 en 17.00 met 0800-0402. Dan kan een vervangend modem worden geregeld.

(zondag gesloten) 

Reputatie 7
Badge +13

@Breas Welkom op het forum! Is het nog gelukt met het omruilen van het modem? Je kan anders ook even de Wifi Manager doorlopen en als daaruit blijkt dat het modem niet goed functioneert dan kan deze ook via deze weg worden omgeruild. Ik hoor graag of je nog hulp nodig hebt!

@Breas Welkom op het forum! Is het nog gelukt met het omruilen van het modem? Je kan anders ook even de Wifi Manager doorlopen en als daaruit blijkt dat het modem niet goed functioneert dan kan deze ook via deze weg worden omgeruild. Ik hoor graag of je nog hulp nodig hebt!

Beste Remco, 

van een afstand is een reset gedaan door een medewerker van KPN. Zij heeft mij goed geholpen en mij aangegeven dit eerst even te proberen. Helaas is het modem daarna toch weer uitgevallen en heb ik de stekker er weer uit moeten halen. Hierna heeft hij het weer gedaan. 
De WiFi manager geeft aan dat mijn modem verouderd is en geeft een advies voor een nieuw modem en super WiFi punten. Het modem snap ik alleen heb ik al twee experia WiFi accesspoints welke goed werken, waarom zou ik dat super WiFi punten aan moeten schaffen? Hopelijk kan jij mij hierbij helpen, alvast bedankt. 
mvg Martin 

Reputatie 7
Badge +13

Dan ga ik even kijken @Breas! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dan ga ik even kijken @Breas! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Remco,

mijn profiel is aangepast. 
 

mvg Martin

Reputatie 7
Badge +13

@Breas Dank je voor het privébericht. Ik zie dat het modem inderdaad van een ouder type is en in aanmerking komt voor een omruil. Ik heb een order voor je geplaatst en je ontvangt binnen enkele werkdagen het nieuwe modem in huis. Je zal dan later een brief ontvangen met een retourstikker waarmee je het oude modem dan terug kan sturen! 

@Remco_ bedankt voor je hulp. Ik heb bericht gehad van de bezorging. 
alvast een hele fijne avond. 
 

mvg Martin 

Reputatie 7
Badge +13

Graag gedaan :-) . Ik wens je ook een fijne avond en post gerust nog eens een bericht als we iets voor je kunnen doen!