Beantwoord

Vervanging van de Experiabox V8

  • 22 April 2022
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

hij is 12 jaar oud. Kan deze vervangen worden voor een nieuwere versie?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 24 April 2022, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Cateau modems worden in de regel alleen door KPN vervangen bij een defect of als deze niet meer aan de (technische) eisen van KPN voldoen. Wat ik zo binnen dit forum lees, begint de Experia V8 als verouderd gezien te worden.

Bel gratis even met 0800 0402 voor een oplossing, of via Twitter, Facebook of chat.

Succes.

Reputatie 7
Badge +16

Als je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice, is mijn tip om eerst even de Wifi Manager te doorlopen. Dit is een servicetool waarmee je het maximale uit je wifi verbinding kunt halen. Als het nodig is, biedt de tool een nieuw modem aan.

Laat je weten of het gelukt is?