Beantwoord

Wegvallend wifi op box 12 en superwifi sinds update

  • 11 August 2022
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Na de update heb ik veel last van zeer zwak tot weg vallen in het wifi-signaal

De superwifi valt ook zeer regelmatig weg. Waarna ze weer niet meer terug komen in de goed (groene "stand")

Ik heb al verschillen de keren alles stroomloos gemaakt en alles een voor een op laten starten.

Maar het geeft geen verbetering.

Iemand een idee wat nu te doen???

 

Mvgr. John

 

Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 August 2022, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Snoekie1970 heb je een glas- of een koperverbinding?

Indien glas, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de modem een fabrieks-reset, geef daarna de superwifi's een fabrieks-reset en installatie ze opnieuw als nieuw uit de doos.

Indien koper, begin met de fabrieks-reset van de modem en dan verder zoals ik eerder beschreef.

Succes.

 

Reputatie 1

Ik heb glasvezel.

Dat heb ik nog niet geprobeerd!!!.…thx👌👌👌

Ik ga het zo snel als mogelijk proberen 🤞🤞

Ik laat het resultaat snel weten

Reputatie 1

Yep dat was het.

Al 2 dagen zonder wifi problemen.

 

Hallo @Snoekie1970 goed om te lezen dat mijn advies resultaat heeft gehad, daar ben ik blij mee.🙂

 

Reputatie 7
Badge +19

Yep dat was het.

Al 2 dagen zonder wifi problemen.

 

Hi @Snoekie1970, goed om te horen en dankjewel voor het delen! Je weet ons hier op het forum te vinden als we met je mee kunnen denken.