Beantwoord

Wifi werkt niet na een nieuwe glasvezel

  • 22 September 2022
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Vandaag heb ik een nieuwe glasvezel van Genexis geinstalleerd. Maar het connection (lampje) flikkert de hele tijd bij glasvezel en bij de modem de internet (lampje). De ethernetlamp van glasvezel is oranje. Hoe kan ik het oplossen zodat ik wifi heb?

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 23 September 2022, 08:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Herman Wang, welkom hier. 

Helemaal geen diensten dus. Heb je het glasvezelkastje ook al eens 2 minuten van het stoom gehad helpt dat? Zo niet dan is het het snelste manier om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meteen meekijken en actie ondernemen indien nodig. 

Wil je liever via hier geholpen worden, dan mag dat natuurlijk ook. Kan hier alleen iets langer duren omdat wijk geen direct contact hebben.  In ieder geval hoor ik dan graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 

Hoi @Herman Wang, welkom hier. 

Helemaal geen diensten dus. Heb je het glasvezelkastje ook al eens 2 minuten van het stoom gehad helpt dat? Zo niet dan is het het snelste manier om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meteen meekijken en actie ondernemen indien nodig. 

Wil je liever via hier geholpen worden, dan mag dat natuurlijk ook. Kan hier alleen iets langer duren omdat wijk geen direct contact hebben.  In ieder geval hoor ik dan graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 

Dank u wel, ik heb met een van uw collega het probleem opgelost. Volgende week komt een monteur dus ik moet nog een paar dagen leven zonder wifi.

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoor graag van je als de monteur is geweest.