Vraag

Abonnementscode nodig voor KPN Veilig

  • 1 June 2022
  • 16 reacties
  • 157 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben net gemigreerd van XS4All naar KPN en wil KPN Veilig installeren op m’n Mac. Dat lukt niet omdat ik kennelijk een abonnementscode moet hebben. Ik werk met Chrome. Iemand een idee of oplossing? Dank voor je moeite.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Cees Lommers, welkom! Ik herken de abonnementscode in combinatie met KPN Veilig niet helemaal. Ben jij er inmiddels uitgekomen? Zo nee, waar zie jij staan dat er om een abonnementscode gevraagd wordt? Via onze website zie je hoe je KPN Veilig kunt installeren.

Hoi Marcia,

 

Dank voor je reactie. Ik heb KPN Veilig al zo vaak geinstalleerd en ik heb ook alle browsers al geprobeerd, maar ik krijg steeds die melding. Als ik in de menubalk op KPN Veilig klik dan zie ik dit in het uitrolscherm.

 

Reputatie 7
Badge +30

En ‘openen’ lukt niet? Kom je dan niet in het dashboard? Anders kan je met de verwijdertool van F-Secure eens proberen om echt alles omtrent KPN Veilig te verwijderen en het dan nog eens te installeren. 

Reputatie 2
Badge

Ga naar veilig.kpn.com. Log in met uw account van KPN, volg de aanwijzingen op het scherm.

 

Reputatie 2
Badge

Geef aan voor welke computer u KPN veilig wilt gebruiken, deze computer staat standaard geselecteerd.

Reputatie 2
Badge

 

Nee, openen lukt niet. Het scherm blijft (letterlijk) leeg. En als je de voorkeuren opent dat zie je ‘account-id; niet-geregistreerd’, versie 18.2.

 

Reputatie 7

Die melding geeft verder weinig mogelijkheden ook zo te zien. Had je de verwijdertool die Marcia eerder noemde al geprobeerd, om het daarna opnieuw te installeren en te kijken hoe het dan gaat?

En ‘openen’ lukt niet? Kom je dan niet in het dashboard? Anders kan je met de verwijdertool van F-Secure eens proberen om echt alles omtrent KPN Veilig te verwijderen en het dan nog eens te installeren. 

 

Hoo Jasper,

Ja, dat heb ik allemaal geprobeerd. En opnieuw geïnstalleerd. Ik heb ook zo’n beetje alle bekende en gangbare browsers geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +30

Wat zie je als je inlogt op veilig.kpn.com, @Cees Lommers? Staat daar wel dat er een licentie in gebruik is? 

Hoi Erik,

Ik zie alleen ‘uw abonnement is geldig’. Ik zie verder geen plek waar ik mijn naam zou kunnen vinden, alleen dat ik nog een aantal apparaten toe kan voegen. Het scherm van ‘KPN Veilig’ (browser) is blank/leeg.

Reputatie 7
Badge +30

Sorry voor de late reactie Cees! Wat gek dat het maar niet lijkt te lukken. Wil je van dat laatste ook nog een screenshot sturen? Als je daarnaast jouw forumprofiel aan kunt vullen met je adres en klantnummer, dan ga ik het voor je uit laten zoeken. 

Hoi Erik,

Ik zie alleen ‘uw abonnement is geldig’. Ik zie verder geen plek waar ik mijn naam zou kunnen vinden, alleen dat ik nog een aantal apparaten toe kan voegen. Het scherm van ‘KPN Veilig’ (browser) is blank/leeg.

 

Oeps Marcia, nu even met vakantie. 10 Juli een reactie

Reputatie 7
Badge +30

Fijne vakantie!

Hoi Marcia,

Een volledig leeg scherm dus. Je ziet alleen het cirkeltje draaien dat ‘ie kennelijk aan het zoeken is. Maar na twee, drie tellen stopt dat ook en heb ik een leeg scherm.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dankjewel! Ik wilde een ticket voor je aanmaken, maar zie dat je je forumprofiel nog niet aangevuld hebt met je adres en klantnummer. Die heb ik wel nodig om je gegevens op te vragen. Zou je dat alsnog willen doen?