Beantwoord

Bladwijzers werken niet meer op Samsung browser met KPN Veilig browsen.

  • 16 May 2022
  • 4 reacties
  • 25 keer bekeken

Reputatie 1

De bladwijzers die ik op mijn Samsung Tablet in mijn KPN Veilige Browser heb ingesteld, doen het sinds enkele weken niet meer. Ook als ik oude bladwijzers verwijder en nieuwe instel kan ik klikken wat ik wil, ik krijgen geen ‘verbinding’ met internet. Open ik de browser en typ ik in de zoekbalk het adres van de website die ik wil bezoeken, dan krijg ik wel verbinding.

Weet u de oplossing? Eh, bladwijzers zijn wel zo gemakkelijk...

icon

Beste antwoord door Thomas 18 May 2022, 11:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Tacoveno, welkom op ons forum! 
Dat is wel knap onhandig! Loop je hier nog steeds tegenaan?
Er zijn een paar dingen die we kunnen proberen/controleren.

  • Kun je het ook eens via een andere browser proberen?
  • Zijn al je apps, specifiek KPN Veilig en je andere browsers ook up-to-date?
  • Kun je de KPN Veilig app ook eens de-installeren en opnieuw installeren?
  • Wat gebeurt er als je Veilig browsen uitschakelt?
Reputatie 1

Beste Thomas,

 

Dank voor je bericht.

Voorlopig heb ik het probleem opgelost door een startpagina in te stellen en de bladwijzers even niet te gebruiken. Ik gebruik ook een andere browser en die werkt met snelkoppelingen. Die werken naar behoren.

Ik vermoed dat het probleem is ontstaan na een update van de Samsung browser die op mijn tablet is geïnstalleerd. Misschien moet ik toch eens proberen de KPN Veilig app te de-installeren en opnieuw te installeren.

 

Groet,

Tacoveno

 

Reputatie 1

Beste Thomas,

De app heb ik opnieuw geïnstalleerd. Zo te zien werken de bladwijzers naar behoren.

 

Nogmaals dank voor de moeite,

 

Groet,

Tacoveno

Reputatie 7
Badge +19

Ah helemaal top @Tacoveno! Bedankt voor je terugkoppeling!

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer