Beantwoord

Blokkering transactieoverzicht Rabobank door Bankiersbeveiliging

  • 20 June 2022
  • 3 reacties
  • 182 keer bekeken

Als ik op mijn laptop inlog op de website van de Rabobank en ik wil mijn transactieoverzicht bekijken dan wordt dit geblokkeerd en ik krijg de volgende melding:

Als ik de bankiers beveiliging uitzet werkt alles goed. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 June 2022, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Heb dit ook al in een ander topic gepost, maar bij mijn vader die sinds kort ook over is van Xs4ALL naar KPN Veilig, krijgt precies dezelfde melding. Van alles al geprobeerd, maar inderdaad, de enige oplossing is de add on uitzetten. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Wijnneus en ook @Gino-D, goed dat jullie dit hier delen! Jullie zijn niet de enigen die dit probleem melden en we hebben een aantal topics als voorbeeld de organisatie ingestuurd met de vraag: wat is er aan de hand? Dat gezegd hebbende, zijn er ook klanten die aangeven dat het weer werkt, met onderstaande oplossing. Zouden jullie dit eens willen bekijken?

 

Was de oplossing, bednkt