Vraag

Controle of "KPN veilig" gewijzigd is qua vormgeving

  • 24 May 2022
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb KPN veilig. Ik kan bij KPN veilig mijn instellingen controleren. Het geeft aan dat “u wordt beschermd “. Voorheen als ik de site van de bank selecteerde om in te loggen, verscheen er een groen kader op mijn beeldscherm. Het kader verdween weer als ik was uitgelogd bij de bank. De laatste tijd verschijnt het groene kader niet meer. Is dit correct of is er iets mis met KPN veilig? mogelijk een instelling wijzigen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @PZ te R,

Is jou PC of andere apparaten up to date met het software? Welke besturingssysteem draait erop? 

Beste Dennis,

Alles is up to date.

Gezien jou vraag kan het best zijn dat het groene kader niet meer te zien is na de update van Windows 10 naar Windows 11. Klinkt dit bekend?

Groetjes Piet

Reputatie 7
Badge +22

Beste Dennis,

Alles is up to date.

Gezien jou vraag kan het best zijn dat het groene kader niet meer te zien is na de update van Windows 10 naar Windows 11. Klinkt dit bekend?

Groetjes Piet

Dat klinkt mij helaas niet bekend, ik werk niet met Windows. Ik werk met iOS van Apple, ik heb alleen maar Apple apparaten.