Beantwoord

E-mails worden plotseling als spam gemarkeerd.

  • 2 March 2022
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste mensen,

Ik krijg mails van vrienden die aangemerkt worden als spam terwijl ze eerder gewoon in mijn mailbox kwamen. Hoe kan dat en wat kan ik eraan doen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 5 March 2022, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @AlexanderVon! Dit aanpassen hangt er vanaf op welke manier je de mail kijkt. Doe je dit via onze Webmail? Of heb je een ander programma in gebruik? En op welk apparaat doe je dit?

Ik wil in ieder geval aanraden even onze informatiepagina over de KPN spamfilter na te kijken. Daar staat bijna alles over de spamfilter. Lukt het daarmee nog niet, laat hier dan even weten hoe je de mail kijkt. Dan kijken we hoe we de spamfilter duidelijk maken dat je vrienden toch echt vrienden zijn. En geen spam. 

Ik heb je een spam mail adres toegevoegd aan mij blokkeer lijst en toch krijg ik nog iedere keer mail

van deze afzender in mijn spambox. 
 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb je een spam mail adres toegevoegd aan mij blokkeer lijst en toch krijg ik nog iedere keer mail

van deze afzender in mijn spambox. 
 

 

In uw spambox. Niet in Postvak IN. Dat is goed toch? De blokkeerlijst werkt niet in de spambox denk ik.