Ik heb voor mijn zoon een kpn kids Sim Abonnement afgesloten in de kpn winkel in Uden!
daar was ik blij mee want dan zou ik niet voor onverwachte kosten komen te staan! Nu staat er in mijn kpn ineens dat hij extra kosten heeft gemaakt maar liefst 294,26 euro!!
hoppa daar gaat m’n zorg bonus 😖
Nu las ik ergens online dat je in app aankopen zelf nog moet blokkeren!
Noet ik ook nog online aankopen blokkeren, mijn zoon is zich van geen kwaad bewust, en ik lees dat er meer slachtoffertjes vallen!
wellicht een verbeterpunt dat wanneer jullie een abonnement aanprijzen je dit erbij verteld!
deze manier van betalen is niet tastbaar voor kinderen! In ieder geval de voor de mijne niet!
is er een mogelijkheid om deze kosten terug te draaien? Als het nu 10 euro was maar bijna 300 dammn dat is echt een zware tegenvaller
groet Helga
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Bekijk origineel