Beantwoord

F-secure downloaden na overstap XS4ALL naar KPN

  • 4 April 2022
  • 13 reacties
  • 797 keer bekeken

Probeer te bellen, maar de wachttijd is belachelijk lang.

Service menu is leeg, laad helemaal niks, oplossen aub.

Waarom moet ik elke keer opnieuw inloggen op de site? Zeker als ik de cookies heb aan staan?

Had al verwacht dat de kwaliteit achteruit zou naar met de overstap van Xs4all naar KPN, maar zo erg binnen zo korte tijd is toch wel zorgelijk.

Jullie hebben mijn gegevens dus los op dat ik die F-secure kan downloaden.

Maak eens een fatsoenlijke website.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 14 May 2022, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Maglites, welkom! Rot dat het niet werkt! Ik begrijp dat je een leeg scherm hebt in KPN Veilig? En waar moet je steeds opnieuw inloggen? Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? We mogen i.v.m. de AVG jouw gegevens niet opzoeken aan de hand van je KPN ID, dus deze zou je echt even aan ons moeten verstrekken. Ik ga dit dan intern doorgeven. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hoe staat het er nu voor? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? De antwoorden op de meest gestelde vragen over KPN Veilig vind je op onze website. 

Heb wat gegevens ingevuld in het forum profiel, Wel jammer dat het zo moet.
Wat meer menselijk contact zou KPN erg goed doen.
Paar goede programmeurs ook verwacht ik.

Graag zie ik u reactie tegemoet, met de wetenschap dat ik geen gegevens van mij op dit forum verwacht te zien. Dan bellen jullie mij maar.

Moet ook aangeven dat ik die totaal geen fijne manier van “communicatie” vind.

Badge +12

Ben je zelf overgestapt naar KPN? Of gemigreerd?

gemigreerd.

Badge +12

Het telkens opnieuw in moeten loggen in MijnKPN is gewoon uit veiligheid. Dat was mij MijnXS4ALL niet anders. Dat de site van MijnKPN minder is dan die van MijnXS4ALL klopt wel. Log je in op een PC? Je zou eens even de geschiedenis en alle cookies kunnen wissen. Ook kun je het eens met een andere browser proberen. Het zou gewoon moeten werken. Bij althans wel en ik kom ook van XS4ALL. 

Chrome op Windows PC, Chrome op MacBook Safari op Macbook, Firefox op een Linux desktop, En een iPad. Ik zie wel dat ik het zou moeten hebben, maar kan nergens op klikken. Kan niks downloaden op wat voor manier dan ook. (Heb alleen edge niet geprobeerd maar kom op zeg.)

Badge +12

Chrome zou gewoon moeten werken..tenminste dat doet ie hier ook. Misschien een domme vraag maar je probeert het wel op deze manier?

Eerlijk is eerlijk, nee dat is geen domme vraag.

Dat is een verwende oud XS4ALL gebruiker wie niet door die nare menu’s van KPN aan het klikken is……

Ik zat steeds in het service menu te kijken zoals het bij XS4ALL ging….. en daar bleef ik maar zoeken 🙄😓 

Oude gewoonte leert men niet snel af.

Badge +12

Eerlijk is eerlijk, nee dat is geen domme vraag.

Dat is een verwende oud XS4ALL gebruiker wie niet door die nare menu’s van KPN aan het klikken is……

Ik zat steeds in het service menu te kijken zoals het bij XS4ALL ging….. en daar bleef ik maar zoeken 🙄😓 

Oude gewoonte leert men niet snel af.

I know...ik kom ook van XS4ALL...

Maar het lukt dus nu wel?

Ja. Bedankt.

Badge +12

Ja. Bedankt.

Top. Graag gedaan.