Beantwoord

F-secure werkt niet na overstap vanuit XS4ALL

  • 17 May 2022
  • 3 reacties
  • 989 keer bekeken

Na overstap blijkt f-secuur niet te werken. Wel krijg ik een mededeling dat inloggen bij xs4all niet is gelukt.

Vraag: Hoe krijg ik deze draaiend?

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 May 2022, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

F-Secure werkt inderdaad vanaf een poosje na de overstap niet meer:

Je mag het dus ‘omwisselen’ naar KPN Veilig. Dit kan via http://veilig.kpn.com . 

Hoi @Wim R. . Welkom op het forum.

Ben je er ondertussen uitgekomen. Er is als het goed is een informatieve mail jouw kant opgekomen:

 

[O1] F-Secure SAFE wordt KPN Veilig

Er zijn standaard 5 licenties voor het internetveiligheidspakket F-Secure SAFE inbegrepen bij uw abonnement. Deze software beschermt uw apparaten tegen virussen en malware.

Vervang het internetveiligheidspakket
Na de omzetting van uw abonnement kunt u F-Secure SAFE niet meer op nieuwe apparaten activeren. Vervang daarom na de omzetting van uw abonnement F-Secure SAFE door KPN Veilig. Informatie over de installatie krijgt u na de omzetting.

Hoe lang werkt F-Secure SAFE nog?
F-Secure SAFE blijft nog twee maanden werken nadat uw abonnement is omgezet. Voor KPN Veilig behoudt u hetzelfde aantal licenties. KPN Veilig is ontwikkeld door F-Secure en beschermt uw apparaten net zo goed.

 

Ik heb een laptop uit 2014, met Mac OSX 10.13, werkt nog fantastisch.

F-secure SAFE by XS4ALL logt niet meer in:

Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Programma werkt gewoon. Dus ik moet overstappen naar KPN veilig. Maar daarvoor heb je een osx 10.15 nodig. Maw ik moet dus een nieuwere computer aanschaffen.  Kom op nou!

Door het zelf op te zoeken ben ik hier achter gekomen, da’s vet irritant.

Daar word je als klant uiteraard niet blij van. Een teleurgestelde klant! 😓😓😓

Waarom kan dat inloggen gewoon niet gefixt worden? Er staat log in met KPN ID, dus je denkt dat het gaat werken…

Waarom krijg je niet de melding dat f-secure niet meer werkt en dat je naar knp veilig moet en waarom kan kpn veilig niet wat compatibeler met oudere software worden gemaakt???