Beantwoord

F-secure XS4ALL werkt niet via Chrome: “accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.”

  • 2 April 2022
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Reputatie 1

Ik had altijd F-secure via XS4ALL. Dat dus al verwijderd vanwege het blokkeren. Laptop opnieuw opgestart, maakt niet uit. Ik gebruik Chrome. Dit probleem is dus niet opgelost. Of heb ik het juiste antwoord gemist?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 April 2022, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ex xs4all klant, welkom! Jij krijgt de foutmelding die nu in de titel staat? En heb je al eens een andere browser geprobeerd? Bijvoorbeeld Edge of Firefox? Zou je, naast het beantwoorden van deze vragen, je profiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Dan geef ik het door. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Is het inmiddels gelukt? De antwoorden op de meest gestelde vragen over KPN Veilig vind je op onze website.