Beantwoord

Gebeld door +31 30 202 50 87 om abonnement te verlengen terwijl deze net verlengd is?

  • 14 April 2022
  • 5 reacties
  • 2015 keer bekeken

Wilde even verifiëren  met KPN of jullie dit zijn of niet? Ze geven namelijk aan dat ze bellen voor KPN. Ze weten je achternaam en vragen om je abonnement te verlengen, terwijl ik dit toevallig al een paar maanden geleden heb gedaan? Hoop dat jullie hier iets mee kunnen voordat andere klanten hiermee lastig worden gevallen mits jullie dit niet zijn natuurlijk

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 April 2022, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Esim ewatch , dat ze je achternaam weten is niks bijzonders, dat kun je in de (digitale) gidsen opzoeken, verder is het giswerk wat ze doen, geen aandacht aan schenken en negeren.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Esim ewatch en welkom hier!

 

Dit is geen nummer waar KPN mee belt dus goed dat je hier verder niet op in bent gegaan. Als ik op het internet naar dit nummer zoek, kom ik verhalen tegen van mensen met vergelijkbare ervaringen. Ik zal dit intern doorgeven!

Ik ben vandaag al 2x door dit nummer gebeld! Beide keren niet opgenomen want kende heel het nummer al niet. Misschien moet kpn weer doorgeven dat er met een nep nummer wordt gebeld.

Vandaag  ( 29 juni 2022 ) al 5 gebeld.

Door omstandigheden in onze vriendenkring, schrikken wij elke keer.

Niet opgenomen. Telefoon ( mobiel ) meldt: “Mogelijk SPAM “

Is er niets aan te doen ?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @petervloe 

 

Ja je kan er wat aan doen, aangezien een KPN moderator hier zegt dat het niets met KPN te maken heeft kan je een klacht indienen bij ACM/Consuwijzer

 

Je kan waarschijnlijk in jouw toestel ook het nummer blokkeren, dan gaat hij daarna niet meer over als ze weer bellen.