Beantwoord

Hoe kan ik in KPN Veilig zien op hoeveel apparaten ik het heb geïnstalleerd?

  • 6 April 2022
  • 6 reacties
  • 718 keer bekeken

Waarom kan ik via mijn KPN niet inzien op hoeveel apparaten ik KPN veilig heb geïnstalleerd?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 8 April 2022, 11:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Henk Kraan ,

Dat kun je zien in het (beheer-)menu van KPN Veilig. Dus niet via Mijn KPN. Klik eerst op het icoontje van KPN Veilig en ga dan naar het menu. 

Lijkt duidelijk. Maar ik zie bij mijn KPN geen icoontje. Ook als ik via google naar kpn veilig ga, zie ik geen (beheer)icoontje.

Reputatie 7
Badge +28

Icoontje staat niet in Mijn KPN, maar op mijn computer. Open anders KPN Veilig rechtstreeks op jouw computer. 

Ik open via google KPN veilig. Maar dan kom ik op de site waar ik KPN veilig weer moet installeren. Ik heb geen keus om op beheer te klikken. Ik ben sinds kort bij KPN veilig aangesloten, maar ik vind dit echt heel erg gebruiksonvriendelijk

 

Reputatie 7
Badge +19

KPN Veilig heeft zijn eigen beheerpagina. In die omgeving kun je precies zien hoeveel licenties je hebt en op welke apparaten een licentie in gebruik is. 

Bedankt voor het antwoord. Ik vraag me alleen af waar had ik dit moeten vinden? Via de site van KPN en via Mijn KPN kom je hier niet achter en dat vind ik dus zo slecht geregeld bij KPN.