Beantwoord

Hoe krijg ik KPN Veilig op mijn tablet?

  • 20 November 2022
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb veilig internet me KPN voor mijn computerbennmobil, maar niet voor mijn tablet. Hoe kan ik veilig internet op mijn tabletbhebben?

BEDANKT

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 November 2022, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

KPN veilig uitbreiden in mijnKPN, onder internet en dan KPN veilig. 4,99 per maand om het op tot 12 apparaten te kunnen gebruiken. Je gebruikt nu de gratis 2.

KPN veilig voor apple apparaten werken niet. KPN reageert ook niet als je daar vragen over hebt. Het is meer wij bieden het aan ( staat leuk ) gratis veilig bij kpn voor 2 apparaten. 
kpn komt met omzeilende antwoorden. Helaas zullen ze nooit waar kunnen maken dat ze je veilig online kunnen aan bieden. Medewerkers slapen er ok niets van en sturen je met een kluitje in het riet. Tuur voor 4,99 kan wel 12 apparaten………..

maar het werkt niet 

Ik heb veilig internet me KPN voor mijn computerbennmobil, maar niet voor mijn tablet. Hoe kan ik veilig internet op mijn tabletbhebben?

BEDANKT

Hallo @jesusMG welk type tablet heb je, Android, welke Android versie of Apple, welke OS-versie?

Zie onderstaand een link voor hulp:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

KPN veilig voor apple apparaten werken niet. KPN reageert ook niet als je daar vragen over hebt. Het is meer wij bieden het aan ( staat leuk ) gratis veilig bij kpn voor 2 apparaten. 
kpn komt met omzeilende antwoorden. Helaas zullen ze nooit waar kunnen maken dat ze je veilig online kunnen aan bieden. Medewerkers slapen er ok niets van en sturen je met een kluitje in het riet. Tuur voor 4,99 kan wel 12 apparaten………..

maar het werkt niet 

Hallo @Berghem , klopt niet, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

 

Hallo JanD, bedankt voor je reactie: het is Android versie 4.4.5 Samsung 

Hallo JanD, bedankt voor je reactie: het is Android versie 4.4.5 Samsung 

Hallo @jesusMG je hebt minimaal Android 6.0 nodig zie onderstaande uitsnede uit de eisen voor KPN Veilig

  • Je hebt een apparaat met besturingssysteem Android 6.0 of hoger.

Heel bedankt JanD, nuttige informatie 

Appele 16.1.    

Reputatie 7
Badge +19

KPN veilig uitbreiden in mijnKPN, onder internet en dan KPN veilig. 4,99 per maand om het op tot 12 apparaten te kunnen gebruiken. Je gebruikt nu de gratis 2.

Hallo JanD, bedankt voor je reactie: het is Android versie 4.4.5 Samsung 

Hallo @jesusMG je hebt minimaal Android 6.0 nodig zie onderstaande uitsnede uit de eisen voor KPN Veilig

  • Je hebt een apparaat met besturingssysteem Android 6.0 of hoger.

Â