Beantwoord

Icoon KPN veilig op telefoon installeren

  • 25 November 2022
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Hoi, ik heb via kpn-veilig iets geactiveert waardoor er op mijn telefoon permanent een kpn-veilig icoon zichtbaar is. Hoe verwijder ik deze of deactiveer ik dit?

icon

Beste antwoord door icoon kpn veilig 2 December 2022, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Welkom op het forum @icoon kpn veilig. Kan je meer vertellen over wat je precies ziet? Ik heb er zo geen beeld bij. Waar zie je het icoon staan, hoe ziet het icoon er precies uit? Kan je er een screenshot van maken en die hier met ons delen? Let er bij een screenshot wel op dat er geen privégegevens te zien zijn.

 

Hoi Jasper,

Het probleem is al opgelost door de kpn-veilig app opnieuw te installeren. Het betreffende icoontje was een groen vlakje met een v erin, van kpn- veilig. Deze kon ik overal in het scherm plaatsen, maar niet weghalen. En het was altijd aanwezig, bij whatsapp, Netflix, agenda, etc.

Maar bedankt voor de reactie. Lard

Reputatie 7

Ah, helemaal goed. Het opnieuw installeren had ik in gedachten maar ik was eerst benieuwd wat het precies. Je was me voor dus 😉

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.