Beantwoord

Ik kan mijn naam in het profiel van KPN Veilig niet wijzigen

  • 5 May 2022
  • 10 reacties
  • 337 keer bekeken

Hoi,

Sinds vandaag ben ik overgestapt naar KPN Veilig vanuit mijn (veel betere) XS4all omgeving. Het eerste waar ik tegenaan loop is dat ik ‘Beste’ heet. Ik wil dat graag wijzigen, maar zie geen optie. Kunnen jullie mij verder helpen?

 

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Daan

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 May 2022, 10:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Daan192  simpel antwoord, dat kan bij KPN (nog) niet.

 

Hier dus het zelfde probleem, i'm blue yabadi yabada

Hallo @Daan192  simpel antwoord, dat kan bij KPN (nog) niet.

 

Enig idee wanneer wel?

Hallo @Daan192 , geen idee, heeft geen prioriteit bij F Secure c.q. KPN vermoed ik.

 

Nou, wij zijn allemaal gelijk en kennelijk allemaal het “Beste” !🤣

Reputatie 7
Badge +30

Hoi allen, het klopt dat dit op het moment bij ons inderdaad niet kan. Ik heb navraag gedaan of en wanneer dit bij on wel gaat kunnen. Ik kom er op terug zodra ik reactie heb.

 

Latere aanvulling: het staat op dit moment (nog) niet op de planning om dit aan te passen. Mocht dit veranderen, dan merk je dit in de applicatie.

Hoi,
Vandaag F-secure Safe vervangen door KPN Veilig. En ben inderdaad ook toegetreden tot de kolonne van gebruikers met de naam “Beste” Ik wil dit erg graag wijzigen. KPN, maak dit svp mogelijk!!
 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,
Vandaag F-secure Safe vervangen door KPN Veilig. En ben inderdaad ook toegetreden tot de kolonne van gebruikers met de naam “Beste” Ik wil dit erg graag wijzigen. KPN, maak dit svp mogelijk!!
 

Ik behoor sinds half mei '22 ook tot de 'Beste' familie. Ook ik zag hier graag een specifieke naam toegevoegd. Moet toch niet zo moeilijk zijn, immers, ik download KPN veilig vanuit een als klant aangemelde positie waarmee de koppeling KPN versus klant al vastligt. Beste xxxxx (naam vd klant) is softwarematig toch niet zo moeilijk?     

Hallo KPN’ers,
Is, een jaar na de eerste en vaak ondersteunde, melding al actie ondernomen op dit verzoek? Graag een update met, hopelijk, positief bericht.
Vriendelijke groet, Pinok

Hallo KPN’ers,
Is, een jaar na de eerste en vaak ondersteunde, melding al actie ondernomen op dit verzoek? Graag een update met, hopelijk, positief bericht.
Vriendelijke groet, Pinok

Het is nog steeds de standaard melding @Pinok